caffeineaddict skrev:Jag ska se iaf. Litar nog på his noikness för det. Köp får vi väl vänta och se med. Skulle inte vi DVD-bojkotta?
noike skrev:caffeineaddict skrev:Jag ska se iaf. Litar nog på his noikness för det. Köp får vi väl vänta och se med. Skulle inte vi DVD-bojkotta?
Du skulle. Jag ser inte riktigt poängen, om inga köper dvder så kan de bara lägga fram det som bevis för att de (studiorna) inte tjänar så mycket på det.
Question: Any scoop on Alan Ball's new HBO series True Blood? — Rebecca C.
Ausiello: Word around town is it's bloody brilliant. Unfortunately, it'll be a while before we can judge for ourselves considering the strike stopped production after the third episode. Instead, we'll have to make due with the cable net's promising-sounding five-times-a-week shrink drama In Treatment, which debuts Jan. 28 with an all-star cast that includes Gabriel Byrne, Josh Charles, Embeth Davidtz, Melissa George, (spoiler Dirty Sexy Money) Blair Underwood, Dianne Wiest and Michelle Forbes.
Question: Any scoop on Alan Ball's new HBO series True Blood? — Rebecca C.
Ausiello: Word around town is it's bloody brilliant. Unfortunately, it'll be a while before we can judge for ourselves considering the strike stopped production after the third episode. Instead, we'll have to make due with the cable net's promising-sounding five-times-a-week shrink drama In Treatment, which debuts Jan. 28 with an all-star cast that includes Gabriel Byrne, Josh Charles, Embeth Davidtz, Melissa George, (spoiler eventuellt kanske Dirty Sexy Money) Blair Underwood, Dianne Wiest and Michelle Forbes.
noike skrev:The Tick, den animerade serien. Det har legat här osedd ett bra tag och när jag nu tittar kan jag inte förstå varför.
sfinx skrev:Jag vill titta på något!
adolvsson skrev:sfinx skrev:Jag vill titta på något!
Vill du se en stjääärna - se på mig, se på mig, se på mig!
sfinx skrev:Kom till huvudstaden så får jag något vackert att titta på.
adolvsson skrev:sfinx skrev:Kom till huvudstaden så får jag något vackert att titta på.
![]()
![]()
![]()
sfinx skrev:Strike?
adolvsson skrev:sfinx skrev:Strike?
Ja, jag är ju skör och blyg som enna liten vårviol, det känner vi väl alla till vid det här laget.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare