sjostrand skrev:
Frågan är ska vi ändra röstningen när det är 10 kvar?
Alt 1: --+
Alt 2: -
Alt 3: --
Alt 4: Något annat och mer komplicerat?
Jag röstar på alt 1.
sjostrand skrev:Fast TVÅ decimaler är inte det lite överdrivet...
sjostrand skrev:Däremot kan vi starta en ny tråd där vi kan rösta om det bästa sättet att rösta.
sjostrand skrev:Däremot kan vi starta en ny tråd där vi kan rösta om det bästa sättet att rösta. Hur många +/- ska vi få sätta när vi röstar där?
HeY skrev:OMG! Jenny gick före Clem![]()
Jag hoppades på att jag hade lyckats förhindra det när jag plussade henne lite. Skam! Men whatever, majoriteten kan ju inte alltid gilla snygga kvinnor framför extremt rynkiga demoner
caffeineaddict skrev:HeY skrev:OMG! Jenny gick före Clem![]()
Jag hoppades på att jag hade lyckats förhindra det när jag plussade henne lite. Skam! Men whatever, majoriteten kan ju inte alltid gilla snygga kvinnor framför extremt rynkiga demoner
Öööh, det är ingen snygghetstävling alltså. Jag gillar Snyder betydligt mer än Darla, betyder inte att jag hellre skulle ligga med Armin Shimerman än Julie Benz.
AKS skrev:men han har andra egenskaper som uppväger.
caffeineaddict skrev:AKS skrev:men han har andra egenskaper som uppväger.
Har jag?
noike skrev:caffeineaddict skrev:AKS skrev:men han har andra egenskaper som uppväger.
Har jag?
Ja. Du är... Du har... Ja... Du vet. Du kan prata högt?
noike skrev:Okej då! Du har en teletubbies-pyjamas! Så, behövs inga andra egenskaper.
caffeineaddict skrev:noike skrev:Okej då! Du har en teletubbies-pyjamas! Så, behövs inga andra egenskaper.
Det är syrrans...
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare