Reg 10...

Här kan ni sälja saker, eller tipsa om bra websiter att shoppa från!

Reg 10...

Inläggav Johannah » mån jun 28, 2004 20:13

Kände mig tvungen att göra ett inlägg ang region 10, då det tydligen pågår en diskussion ang detta i en annan tråd, som numera är låst.
Vet inte om det finns någonting som heter "reg 10", men enligt cd-wow finns det. Se bilden...

Bild
Angel: I did get the time to think. About us. About the world. Nothing in this world is the way it ought to be. It's harsh. And cruel. But thats why there's us. Champions. It doesn't matter where we come from. What we've done or suffered or even if we make a difference. We live as though the world was as it should be. To show it what it can be.
Användarvisningsbild
Johannah
Minion

Inläggav sus@n » mån jun 28, 2004 20:19

Oj, det verkar som att vi kanske missbedömt någon...
Själv hade jag bara hört talas om reg 0-8...
Användarvisningsbild
sus@n
Witch

Inläggav gaspode » mån jun 28, 2004 20:33

Det är något som cd-wow hittat på själva, för region 0 är som sagt regionsfria filmer.
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko

Inläggav Zaxx » mån jun 28, 2004 20:41

läs längst ner på Screenshot'en
Användarvisningsbild
Zaxx
Gay-polis, Buns of STEEL

Inläggav Tob » mån jun 28, 2004 20:44

gaspode skrev:Det är något som cd-wow hittat på själva, för region 0 är som sagt regionsfria filmer.

Stämmer bra, det är den officiella benämningen. Även om jag inte har någon tillförlitlig källa så vill jag nog påstå det.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav Johannah » mån jun 28, 2004 20:50

Okej. Nej, jag har heller aldrig innan hört talas om någonting som region 10, men när jag läste tråden skriven av Vampir3_SlayYer så minndes jag att jag själv sett detta någonstans. Om man, som jag och Vampir3_SlayYer inte vet så mycket om de olika regionerna, och läser detta på CD WOWs sida, så tror man lätt att ja, visst är det så det är.
Ville bara göra klart att detta inte var någonting som hon själv hittat på, då det kändes väldigt orättvist.

punkt.
Angel: I did get the time to think. About us. About the world. Nothing in this world is the way it ought to be. It's harsh. And cruel. But thats why there's us. Champions. It doesn't matter where we come from. What we've done or suffered or even if we make a difference. We live as though the world was as it should be. To show it what it can be.
Användarvisningsbild
Johannah
Minion

Inläggav gaspode » mån jun 28, 2004 22:08

absolut, det är inget konstigt med att man tror att det finns R10 om man läst det där på cd-wow. Hade bara Vampir3_SlayYer uttryckt sig lite diplomatiskare så hade nog ingen reagerat, men
men shit vet ni region 10 är ???.. det är en dvd som går att spela på alla dvd spelare.... det är alltså en region som funkar världen över. gå in själva på cdwow.com och kolla vad region 10 är för nått.. hahahahaha

är det ju inte så konstigt att folk reagerade på :)

Den "box" Vampir3_SlayYer kommit över är kanske den DVD som Fox specialproducerade och skickade ut till jury-medlemmarna för nån gala (Emmy?) för att försöka få dem att förstå hur bra Buffy är...

http://www.tvshowsondvd.com/releaseinfo ... aseID=1327
Enligt den här länken är det dock inget extramaterial på den, så jag vet ärligt talat inte alls vad det är V_S har för något.
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko

Återgå till Shopping