mattek72 skrev:Ethan Rayne ska ha en poäng till eftersom HeY har röstat två gånger på samma dag.
caffeineaddict skrev:mattek72 skrev:Ethan Rayne ska ha en poäng till eftersom HeY har röstat två gånger på samma dag.
Äsch, om HeY inte röstar idag så låter vi det vara. Eller?
herdware skrev:Kanske dags att börja med ett minus snart?
sjostrand skrev:Är det fler som tycker att vi ska gå över till bara ett minus (och inget plus)?
Personligen gillar jag + för då kan man åtminstone lite desperat försöka rädda någon som är på väg neråt...
Tinwiel skrev:(Jippi, jag fick döda nån)
A bear skrev:sjostrand skrev:Är det fler som tycker att vi ska gå över till bara ett minus (och inget plus)?
Personligen gillar jag + för då kan man åtminstone lite desperat försöka rädda någon som är på väg neråt...
Jag ser ingen poäng alls med det. Som gaspode säger, nettoskillnaden blir ju detsamma.
AKS skrev:Jag tycker att vi ska sätta tio minus och 7.32 plus. Allt för att träna den matematiska förmågan.
mattek72 skrev:Ethan Rayne ska ha en poäng till eftersom HeY har röstat två gånger på samma dag.
AKS skrev:Jag tycker att vi ska sätta tio minus och 7.32 plus. Allt för att träna den matematiska förmågan.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare