herdware skrev:Juji
sp1keout skrev:Jag såg Death Note: Live Action inatt, den var sjukt cool. Jag gillar speciellt det faktum att handlingen var helt annan än den i mangan och animen. Det var 2 mumsiga timmar, kan jag lova!herdware skrev:Juji
Shuuji 「修二」 heter han, det är bra om du håller reda på namnen efter 9 avsnitt hurrudu! xD
herdware skrev:Hur som helst så behöver jag fler j-dorama nu! sp1keout?
sp1keout skrev:Uppdatera mera, skriv mer utförligt.
Och ja, den är faktiskt bättre än Nobuta!! Alla är så coola, och fantastiska!
sp1keout skrev:Smiling Pasta och så vidare har jag hört om.
Kul att du gillade serien!
sp1keout skrev:Kimitachi e är en bra serie, har jag hört...
sp1keout skrev:Stand Up!! är en helt okej serie, den har ingen fantastisk handling - men Akira från Nobuta är med. Och även den där killen från Hana Yori Dango, Rei? Kommer inte ihåg namnet (dock är han skitful här, försöker spela en nördig fotbollsnörd)
sp1keout skrev:Den är rolig och knäpp - och dråplig - men ingenting speciellt. Tycker dock du borde se den. Kul med hur japaner och oskuldar fungerar liksom
sp1keout skrev:Proposal(någonting) och Kurosagi - För det är "Akira" (Hans riktiga namn är Yamashita Tomohisa, mer känd som Yamapi) i de serierna.
sp1keout skrev:Sen vill jag se klart Densha Otoko (Train Man) - den första jag såg - och den e riktigt bra. Den måste du se.
sp1keout skrev:Jag vill se klart Stand Up!!, som jag har hållt på med hela hösten - och ska jag vara helt ärlig har jag inte sett fler än 4 avsnitt av Hana Yori Dango heller, och bara 3... om ens 2, av Great Teacher Onizuka.
sp1keout skrev:Tatta Hitotsu no Koi har min kompis sagt e skitbra. Hur hinner du se alla serier?
sp1keout skrev:Borde sätta upp ett maraton...
Vi har ju många titlar jag måste köra - köra - köra.
sp1keout skrev:Hmm. Jag undrar jag. Ser Hana Yori med en kompis... det är därför. Borde se klart de andra, måste bara fixa de på datorn. Sen måste jag börja på H2 som jag haft på datorn for ever.
sp1keout skrev:En annan kompis till mig tycker att Kimi wa Petto (Du är ett husdjur) är en ganska rolig serie. Men inget speciellt.
Vad ser du för anime & vanliga amerikanska tv-serier nu förtiden då? Eller har du slutat med det helt xD
sp1keout skrev:Gunslinger Girl tvingade jag mig igen för ett par månader. Jag fick lov att underhålla mig med annat samtidigt för att tiden faktiskt skulle röra på sig, kändes det som. Då fick jag tacka mina japanska-kunskaper ^^
Samtidigt som jag såg klart GG, så kollade jag också klart på Samurai Deeper Kyo, en anime som jag började kolla på för drygt 2 år sedan... den blev bättre i slutet, nåväl. Den var cool. De andra titlarna du nämner är inte heller några underverk direkt.
Nåväl. Finns mycket bra ska du veta.
sp1keout skrev:Great Teacher Onizuka 1.04
(snip)
Fantastiskt.
herdware skrev:Boku to Kanojo no XXX.
sp1keout skrev:herdware skrev:Boku to Kanojo no XXX.
Jag och (min) tjejs XXX. Lät lovande eller vad?
herdware skrev:sp1keout skrev:herdware skrev:Boku to Kanojo no XXX.
Nja, den engelska titeln är "Your and my secret" och jag har för mig att det var den titeln jag såg först (men jag lovar inget).
sp1keout skrev:herdware skrev:sp1keout skrev:herdware skrev:Boku to Kanojo no XXX.
Nja, den engelska titeln är "Your and my secret" och jag har för mig att det var den titeln jag såg först (men jag lovar inget).
Det ändrar fortf. inte faktum om vad orginaltiteln är ^^
sp1keout skrev:Så asiastiska serier är verkligen ditt nya call, va?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare