America's Next Top Model

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav HeY » tor nov 29, 2007 20:00

I can't find 9x11 :(

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav HeY » fre nov 30, 2007 1:43

Det kom tillslut!
(spoiler 9x11) Okej att det alltid har varit skitprat i ANTM, men den här säsongen börjar bli löjlig. Jag kan inte minnas att de någonsin avbrutit mitt i någons photoshoot för att visa när *alla* de andra står och totaldissar tjejen som försöker jobba. Det här är ju fan mobbning :evil:

"Look at Heather, she's looking at her food when she's eating."
"Look at Heather, she seems a bit distant. Weirdo."
"Look at Heather, she's just so weird."

Åhhh, hela jävla tiden i varje avsnitt har ngn sagt "Look at Heather....." och vad var det egentligen hon gjorde idag? Från vad jag såg så tittade hon på sin mat, ja du, det brukar jag också göra :?

Åh, jag hejjar fan inte på någon nu :angry:

"I like your thinking!"

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav carre » fre nov 30, 2007 16:38

vart är ANTM? vilken sida?

EDIT hittade...
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav Matt » fre nov 30, 2007 21:17

9x11
Självklart skulle heather åka ut. Hon har tagit helt klart bäst bilder men efter förra veckans totala misslyckande med reklamfilmen och den här veckans fiasko har hon visat att hon inte har vad som krävs för att bli en "top model".
Å andra sidan hade de lika gärna kunnat skicka hem jenah som jag inte tycker har någt där att göra.
Min favorit är ju Chantaaaaal(hon är nästan lika snygg som säsong 7s Caridee.
Men jag tror inte Chantal kan vinna. Stor risk är att Bianca, den bitchen, vinner.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav HeY » fre nov 30, 2007 21:21

Matt skrev:9x11
Men jag tror inte Chantal kan vinna. Stor risk är att Bianca, den bitchen, vinner.

Det tråkiga är att jag tycker att Chantal är minst lika bitchig som Bianca. De där två pratar mer strunt själva än vad typ Robin och Jade gjorde tillsammans.

Jag tror att jag kommer att hålla på Saleisha. Hon är den som känst med humble utav de som är kvar. Även om jag inte direkt gillar ngn av dem.

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav AKS » fre nov 30, 2007 22:46

Saleisha?! Usch, efter hennes beteende i huset är hon den sista jag vill ska vinna. Jenah ut först, sen Saleisha och sen bryr jag mig inte för både Chantal och Bianca är jobbiga människor och ingen av dem tar bra foton.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Tinwiel » sön dec 02, 2007 14:15

911
Jaha, nu var båda mina favoriter ute ur tävlingen. Nu blir det som vanligt som det har varit de senaste säsongerna, jag har ingen att hålla på och då blir det genast tråkigare. Jag kommer såklart att titta ändå men jag kommer att göra med mycket mindre entusiasm än tidigare och med en stänk av bitterhet.. Jo, jag fattar att Heather inte kan vinna om hon inte klarar av alla moment. Men ändå. Lisa hade ju kunnat skärpt sig, hon skulle inte åkt ut, hon tog ju bra foton, bättre än dom andra (Heather undantaget). Hmf.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav AKS » tor dec 06, 2007 20:35

9.12 (antar jag): Fy sjutton, vad tråkig denna serie är nu! Jag bryr mig inte ett dugg om de fyra tjejer som är kvar. Om de inte är fula utseendemässigt (Jenah, jag tittar på dig!) så är de fula eller tråkiga som människor. Vilken jäkla snoozer. För första gången bryr jag mig inte ett dugg om vem som vinner. Whatever man.

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Illyria » tor dec 06, 2007 20:42

Jag vet inte ens om jag ska se resterande avsnitt, har inte sett 911 heller (ännu).
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav AKS » tor dec 06, 2007 20:45

Jag förstår hur du känner. Det är mest bara för att jag knappt följer några serier nu för tiden som jag ser det. Lite "bättre än ingenting", men det börjar bli tveksamt om det är så också...

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Illyria » tor dec 06, 2007 20:52

Utan Heather blev det genast otroligt tråkigt, jag gillar ingen av de andra. Jenah är okej, om hon inte öppnar munnen... men orka se resten av allt bitchande.

Det borde ju finnas nya serier du inte sett? Mad Men rekommenderar jag.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav AKS » tor dec 06, 2007 20:54

Ja, det finns en hel del nya serier jag inte sett. Mad Men tänkte jag se i början och laddade ner de första avsnitten, men sen tappade jag sugen och slängde avsnitten. Utan att ens ha gett serien en chans! Får kanske ta och ladda ner...

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Matt » tor dec 06, 2007 23:08

Fan vad ni gnäller!
Det är jättebra :)
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav HeY » tor dec 06, 2007 23:22

Jag är varken lika negativ som AKS och Illyria eller lika entusiastisk som Matt - ligger någonstans mittemellan. Men mycket tråkigare är det verkligen nu, då jag inte kan sitta och hålla på någon utav de som är kvar. Det är mest underhållande avsnitt med en upplösning som är whatever?

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav carre » fre dec 07, 2007 11:14

ja, de måste verkligen göra ett uppryck nästa säsong... annars jävlar!
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav Illyria » fre dec 07, 2007 11:29

Jag kan ta att "min favorit" åker ut, det har hänt tidigare säsonger också, men jag har ändå fortsatt titta. Men nu... så tråkiga personer de har med! I tidigare säsonger var det ändå mer karaktärer de valde ut som deltagare, som gick att fortsätta följa, även om du inte gillade dem.

Tacka vet jag PR.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav AKS » fre dec 07, 2007 16:16

Illyria: Huvudet på spiken! Precis så känner jag det och det är nytt för denna cycle. Snore-o-rama!

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Matt » lör dec 08, 2007 19:31

Mina favoriter de senaste säsongerna, som alla kommit långt:

Cycle 9

Cycle 8

Cycle 7

Cycle 6
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav noike » lör dec 08, 2007 19:33

Matt skrev:Mina favoriter de senaste säsongerna, som alla kommit långt:

Så du försöker säga att du gillar blonda och smala tjejor?
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav AKS » lör dec 08, 2007 19:42

Ingen av de där var ens i närheten av att vara mina favoriter. Kommer bara ihåg en av dem dessutom.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav noike » lör dec 08, 2007 19:50

Hon den översta med armen i en svartmålad trafikkon? Jag hade nog kommit ihåg henne också.

— Kommer du ihåg hon, ansiktet, eh, har jag glömt, men du vet... Hon. *Viftar med högerarmsbågen*
— Armen i en trafikkon?
— Ja.
— Tokigt.
— Tokigt.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav Matt » lör dec 08, 2007 19:55

noike skrev:
Matt skrev:Mina favoriter de senaste säsongerna, som alla kommit långt:

Så du försöker säga att du gillar blonda och smala tjejor?

Du känner mig utan och innan
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav HeY » tor dec 13, 2007 21:42

Americas Next Top Model is: Saleisha

Fine, whatever. Heather skulle ha vunnit.

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav AKS » tor dec 13, 2007 21:43

Medhåll. Extremt ointressant avsnitt. Ska bli intressant att läsa TWoP nu. De har gissat på Saleisha sen starten eller i alla fall sen början för de tycker att Tyra "preppat" henne säsongen igenom. :)

Tråkigt avsnitt. Hoppade över halva.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Illyria » tor dec 13, 2007 21:48

Jag läste vem som vann, tänker inte se avsnittet. Patetisk säsong, förutom Heather!
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav AKS » tor dec 13, 2007 21:55

Bwah! Sars på TWoP har en del poänger (naturligtvis är det elakt också, men hey "without pity" is on the cover): http://blogs.televisionwithoutpity.com/ ... -mode.html
SPOILER för hela cycle 9.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav HeY » tor dec 13, 2007 22:27

Ja, framför allt om det med Janice och Tyra. Jag har inte sett mycket alls på Janice Dickinson Modeling Agency, men Janice verkar åtminståne veta vad hon gör oavsett hur konstigt programmet är. Likaså håller jag med om att de Janice tyckte om alltid verkade åka ut först.

Samtidigt som jag har förstått att Tyra förmodligen är ganska bitchig, så tycker jag ändå att hennes "act" är trovärdig nog att jag tycker om att titta på henne i TV. ANTM är ett underhållande program som inte ska tas för seriöst. Vem utav vinnarna har det egentligen gått bäst för? Eva?

EDIT: Påtala om Janice Dickinson: Teh Funny
Senast redigerad av HeY tor dec 13, 2007 22:33, redigerad totalt 1 gång.

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav AKS » tor dec 13, 2007 22:32

Borde det inte vara hon från första säsongen? Adrienne? Eller nej, hon var ju med i nån skeezy dokusåpa...

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav HeY » tor dec 13, 2007 22:35

Jag vet inte hur mycket Adrienne fick för sina Playboy omslag, men annars så tror jag inte det gått så bra för henne. Tydligen så var priserna i säsong 1 inte sådär bra som Tyra fick det att låta som.

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav carre » tor dec 13, 2007 23:57

Elyse (som var typ allas favorit i säsong ett men som bara kom trea efter A och jesuskristustjejen) jobbar ju som modell fortfarande och hennes livejournal är ganska underhållande :D http://elysesewell.livejournal.com/
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film