Eatthemeat skrev:Åh! Affirmative! Trodde det var confirmative. Då måste jag ändra mn lilla sinatur eller vad det heter...
Huh. Hade du den felaktiga signaturen när jag citerade? För i så fall missade jag det. Waaay over my cute li'l head, that one.
Eatthemeat skrev:Åh! Affirmative! Trodde det var confirmative. Då måste jag ändra mn lilla sinatur eller vad det heter...
adolvsson skrev:Eatthemeat skrev:Åh! Affirmative! Trodde det var confirmative. Då måste jag ändra mn lilla sinatur eller vad det heter...
Huh. Hade du den felaktiga signaturen när jag citerade? För i så fall missade jag det. Waaay over my cute li'l head, that one.
Eatthemeat skrev:So let´s pretend this never happened, alright?!
adolvsson skrev:Eatthemeat skrev:So let´s pretend this never happened, alright?!
Pretend... what never happaned? *wink, wink*
My lips are forever sealed or at least until I need to use that information for my plan of revenge and world domination to come into fruition. MUHAHAHAH! Tihi...
Eatthemeat skrev:The Buffster skrev:Eatthemeat skrev:Såg precis första avsnittet av Flight of the conchords, har ALDRIG skrattat så mycket åt en komediserie! Bäst!
YAY! Jag älskar Flight of the Conchords. Jag var skeptisk innan, men min lillebror övertalade mig att vi skulle börja se och oj så tacksam jag är för det. Sjukt rolig serie.
Jag höll på att dö när de hade robotsången i första avsnittet "We used poisonous gasses, we poisoned their asses. The humans are dead" Ha ha ha! Gissa om jag kommer att sitta klistrad framför canal + varje måndag från och med nu...
sp1keout skrev:Hur har Gossip Girl artat sig? Någon som kan uppdatera!
HeY skrev:sp1keout skrev:Hur har Gossip Girl artat sig? Någon som kan uppdatera!
Jag tycker att serien är riktigt bra och charmig. Ingen O.C nivå på den men ett bra substitut. O.C going N.Y![]()
Det är iaf en utav de bästa nya serierna i år tycker jag.
LWes skrev: (spoiler 1x01) Men det var alltså Glenn Close karaktär hon hade hunden dödad och manipulerat den nya tjejen och situationen från början för att få vittnet?
The Ankh skrev:Kyle Chandler
noike skrev:The Ankh skrev:Kyle Chandler
Clear eyes! Full hearts! Can't lose!
noike skrev:The Ankh skrev:Kyle Chandler
Clear eyes! Full hearts! Can't lose!
Illyria skrev:Finns det någon bra torrent för Early Edition?
Illyria skrev:Jag tror jag snart måste skriva i min signatur att jag inte kan använda hubben.![]()
Torrent (eller ftp) måste det vara.
Illyria skrev:Jag tror jag snart måste skriva i min signatur att jag inte kan använda hubben.![]()
Torrent (eller ftp) måste det vara.
The Ankh skrev:Gummibears 101
Satans spännande serie. De dricker jos o hoppar runt bland troll och så räddar de kungadömet. Fantastiskt!
Tinwiel skrev:Åkte Mattias ut alltså? Äntligen! Han var svintråkig. Yay!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare