noike skrev:1.07 ZORK!
Riktigt bra. Underbart till och med.
HeY skrev:noike skrev:1.07 ZORK!
Riktigt bra. Underbart till och med.
Hur var miss Bilson?
AKS skrev:Dags att börja se ikapp. Min Doc Martin-fixering (med följdeffekten att jag ville se Men Behaving Badly för att få en Martin Clunes-fix) har gjort att de senaste tre Chuck ligger på hög. Illa. De två senaste verkar riktigt bra.
noike skrev:Jag vet allvarligt talat inte om jag ska säga "fy" eller "fullt förståeligt".
adolvsson skrev:Fyllt förståeligt?
noike skrev:adolvsson skrev:Fyllt förståeligt?
Nej.
HeY skrev:Nu då! Hur var Miss Bilson?
Jag kommer nog tycka om henne oavsett positivt eller negativt svar, av princip, men alltid trevligt att veta ändå.
eynosh skrev:Chuck är utan tvekan det bästa som går nu
1x08
Helt underbart avsnitt. Jag älskar hur handlingen drivs framåt så forrt. Kanske för att skaparna vet att det ev kommer bli nerlagt, men det är otroligt att man kan starta en arc och avsluta den på några avsnitt (tang om chef) utan att det blir tomt efteråt. Tror och hoppas att Morgan nu får jobbet, speciellt efter sitt hyllningstal för Chuck.
Detta är något Lost skulle kunna lära av. Fan, Lost skulle kunna lära sig av Painkiller Jane, men Chuck.. Ohhh.
Bäst idag:
Big Mike
eynosh skrev:Knäskottet
eynosh skrev:Kärleksdrama
eynosh skrev:Detta är en box jag kommer köa för att köpa.
AKS skrev:Tänkte se ikapp Chuck de närmaste dagarna och såg därför 1.06 (Halloween-avsnittet) idag. Flera scener får enav mig.
Även om det kanske inte är så jätteoriginellt så älskade jag Chuck som till rörande musik cyklar och springer för att komma fram till sin bäste vän på festen. Jag skrattade också på slutet då Casey sitter i morgonrock och får lyssna på smörgåsprat.
Veckans fall bryr jag mig i princip aldrig om. Jag ser detta helt och hållet för karaktärerna som jag börjar tycka om mer och mer.
AKS skrev: (spoiler 1.06) Jag skrattade också på slutet då Casey sitter i morgonrock och får lyssna på smörgåsprat.
eynosh skrev:1x07:s fall kommer du älska. Gör du inte det är du bara dålig.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare