caffeineaddict skrev:Jag gillade faktiskt 4.04 ordentligt. Två Buffyskådisar också. Sådant uppskattas.
Tycker House håller god klass för tillfället!
The Ankh skrev:caffeineaddict skrev:Jag gillade faktiskt 4.04 ordentligt. Två Buffyskådisar också. Sådant uppskattas.
Tycker House håller god klass för tillfället!
TVÅ??
gaspode skrev: (spoiler 4x04) Men hur visste hon att House farfar hette Walter?
ha! jag orkar väl inte lyssna på allt han säger den där house. enda lilla nackdelen med simultantittande är att man inte kan spola tillbaka om man missar nåt.adolvsson skrev:gaspode skrev: (spoiler 4x04) Men hur visste hon att House farfar hette Walter?
Det gjorde hon inte. Hon sa Walter, House sa inte emot. Inte förrän i Wilsons soffa, där han sa att han inte hade någon farfar Walter. Hänger'u me'?!
gaspode skrev: enda lilla nackdelen med simultantittande är att man inte kan spola tillbaka om man missar nåt.
noike skrev:Det där slog hela s3 tyckte jag. Frank! Whaley!
caffeineaddict skrev: (spoiler 4.06) Men nej nej NEJ! Jag har behövt stå ut med Michael Michele i två serier redan! WHY DOES THIS KEEP HAPPENING TO ME!?
noike skrev:Det finns vänner till mig som inte är på forumet som tycker att jag borde se House 4.06 också, antagligen apropås att jag gav med mig och såg förra veckans avsnitt. Hursom, stämmer detta? Finns det något skäl till att jag faktiskt ska hålla på min shun? (Jag hörde ett hemskt casting-rykte nämligen så lite orolig är jag.)
caffeineaddict skrev: (spoiler 4.06) Men nej nej NEJ! Jag har behövt stå ut med Michael Michele i två serier redan! WHY DOES THIS KEEP HAPPENING TO ME!?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare