noike skrev:(Ej att förväxlas med de nyare där Munch är en fast L&O-karaktär. Det är ett stort fiasko av sällan skådade mått.)
Tyst! Jag blir arg så fort jag tänker på det.

sp1keout skrev:CSI 7x04, Funnysmacking!!!
Fan det är avsnittet är verkligen bra skit. K.Fed och Adolvsson!
HeY skrev:sp1keout skrev:CSI 7x04, Funnysmacking!!!
Du skulle ju se ngt nytt istället! People never take my advise
sp1keout skrev:HeY skrev:sp1keout skrev:CSI 7x04, Funnysmacking!!!
Du skulle ju se ngt nytt istället! People never take my advise
Vad ska jag se då?
(Funderar på snygg-One Tree Hill men) Vad tycker du?
sp1keout skrev:Det var inte direkt ett bra tips hurrudu, det är därför jag ser på CSI säsong 7
HeY skrev:sp1keout skrev:Det var inte direkt ett bra tips hurrudu, det är därför jag ser på CSI säsong 7
Skriv en lista på vad du sett (minus allt asiatiskt för där kan jag ändå inte tipsa) så ska jag ge dig tips
noike skrev:sp1keout: Sports Night, the Wire, alla serier du vill se men har sagt att du inte har tid för. Genom att inte se om CSI får du tid.
sp1keout skrev:HeY skrev:sp1keout skrev:Det var inte direkt ett bra tips hurrudu, det är därför jag ser på CSI säsong 7
Skriv en lista på vad du sett (minus allt asiatiskt för där kan jag ändå inte tipsa) så ska jag ge dig tips
Ska jag skriva en lista på alla tjejer jag frågat chans på också?
Sånt kommer man ju inte ihåg. Säg serier du tyckte jag borde ha sett när jag sa CSI i första läget istället, jag vet inte vad du tänkte på för speciellt då.
Nu kanske du har större lust att säga din favoritserier, jag vet inte...
AKS skrev:Fick lust att köpa Freaks & Geeks då jag läste de där artiklarna. Men serien fick väl inte ens en hel säsong? Jag har alltså sett de flesta avsnitten av serien, men det var då den gick på svensk tv vilket måste vara en del år sen.
caffeineaddict skrev:South Park 11.09
Okej, de sista minuterna med "the biddy" blev det här hysteriskt roligt även om det var sisådär fram tills dess. Och hur kan man inte älska en serie som lägger på "Emmy Award Winning Series"-bannern varje gång en gigantisk bajskorv är i bild?
LWes skrev:caffeineaddict skrev:South Park 11.09
Okej, de sista minuterna med "the biddy" blev det här hysteriskt roligt även om det var sisådär fram tills dess. Och hur kan man inte älska en serie som lägger på "Emmy Award Winning Series"-bannern varje gång en gigantisk bajskorv är i bild?
Ja, just "Emmy Award Winning Series" var väldigt kul, och det stora avslöjandet i slutet, men annars tyckte jag inte att det var ett så kul avsnitt.
HeY skrev:Är Tell Me You Love Me något att ha?
"The Wire" creator David Simon hopes his next HBO series will deal with musicians in post-Katrina New Orleans, according to a story to be published in Monday morning’s New Yorker.
AKS skrev:Överlag en ganska dålig "ny" säsong så att säga. Bara två serier jag gillar och fyra som jag brytt mig om att se.
AKS skrev:Handlingen är helt ointressant för mig. Det får mig att tänka så här: "Jag har inte lust att se en karl knulla runt i en tv-serie samtidigt som han klagar över sin existens." För det är så det låter: "A writer tries to juggle his career, his relationship with his daughter and his ex-girlfriend, as well as his appetite for beautiful women." Och bara titeln... Har inte ens för en sekund haft lust att se serien.
HeY skrev:AKS skrev:Överlag en ganska dålig "ny" säsong så att säga. Bara två serier jag gillar och fyra som jag brytt mig om att se.
Californication! Se Californication! Den är bäst i år!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare