adolvsson skrev:Hm. Man kanske kan bojkotta allt från WB utom det allra bästa? Va? En selektiv bojkott är också en bojkott.
Eatthemeat skrev:Svartfot!!!
adolvsson skrev:Eatthemeat skrev:Svartfot!!!
Ja, mina sockar är helt svarta. Hur visste du det? Imponerande.
A bear skrev:adolvsson skrev:NO MORE WB FILMS WITH FEMALE LEADS?According to LA Weekly’s Nikki Finke, Warners isn’t interested in making films with female leads. Her source? Warner Bros president of production Jeff Robinov who Finke quotes (through three sources) as saying: "We are no longer doing movies with women in the lead."
Jag känner en massa saker som jag tänker uttrycka någon annanstans, men mest av allt, om det här verkligen stämmer, är jag förbannad. Och arg. Jättearg. Grr.
...
...
...
Nu vill jag höra dem säga att filmer med negrer i går dåligt också.
Eatthemeat skrev:Eh kan ha blandat ihop citatet en aning?
adolvsson skrev:Eatthemeat skrev:Eh kan ha blandat ihop citatet en aning?
Nej då, jag luktar gott, det är helt rätt.
Michael Clayton, The Dark Knight och omtittningar av Zodiac. För det kan jag stå ut med glåpord och fingerpekningar från Emilia. Kapris och koriander också, om så skulle vara. Det är ett tufft liv, men ibland måste man vara stark. Grr, arrgh.
Eatthemeat skrev:He he..mina glåpord är rena vänskapstecken, ska du veta! Egentligen är jag så snäll, så snäll...
adolvsson skrev:Eatthemeat skrev:He he..mina glåpord är rena vänskapstecken, ska du veta! Egentligen är jag så snäll, så snäll...
Så du menar att jag beställde två dussin kapris- och korianderpizzor i ditt namn helt i onödan?
Hoppsan, is my face red now or what...
sp1keout skrev:eat the meat har samma avatar som lwes hade för en månad sedan fniss fniss fniss fniss
gaspode skrev:Eatthemeat skrev:varför sae inte Maria nåt?Eatthemeat skrev:Då måste jag ju byta. Grrr...och betala Maria med ytterligare en bakelse för att hjälpa mig...
Jag tror du besvarade din egen fråga!
AKS skrev:Stardust
noike skrev:Om jag inte snörvlar och hostar blir det nog på torsdag eller måndag. Tror inte jag orkar vänta längre.
AKS skrev:Ååååhh, jag vill ha Stardust på DVD nu! Varför kan den inte ha ett releasedatum?
noike skrev:Jag blev i bilen skiträdd för att DVDn av Stardust i klassiskt Paramount-manér skulle bli en vaniljpinne. Tack och lov verkar det vara lite extrasaker på den. (Men inget kommentarspår? Ingen Neil & Charles pratar vägen från serieillustrerad bok till film? Känns lite som om de missat målet ändå.)
Filmen ja. Den kändes lite kort mot slutet, men samtidigt tror jag inte den hade kunnat varit längre. Jag märkte inte av felen adolvsson påpekade även om ja, i efterhand hade den kanske lite strukturproblem, ingenting som inte hade kunnat fixas till med små medel vid redigeringen. Men det har en massa andra bra filmer också. Och eftersom jag inte tänkte på dem medan jag såg den så betyder de egentligen ingenting.
Filmen fick mig att bli superglad, och nu vill jag hoppa runt och krama en massa människor. Fast ingen av dem är här så jag sitter och har gjort små Stardust-vimplar själv som jag viftar med.
Sedan vill jag bara påpeka Mark Heap. Många från Green Wing och diverse BBC-serier var med i biroller, men mest gillar jag Mark Heap. Och Ricky Gervais 'Are you having a laugh?', första gången den repliken faktiskt framkallade genuint gapskratt.
En stor skinande.... fyrakandenfåomjaggettsiffferbetygmendetgörjaginte. Så jag gillade den.
sfinx skrev:Och Green Wing (spoiler Stardust) snubben var en död bror inte sant?
noike skrev:sfinx skrev:Och Green Wing (spoiler Stardust) snubben var en död bror inte sant?
Mac från Green Wing var också en död bror. Mark Heap blev död av det förgiftade vinet. Vulva ifrån Spaced var också död bror. Och Sarah Alexander från GW/Coupling var häx-syster, tredje systern var med i ett Spaced-avsnitt hon också. Det känns som om mittpunkten på allt är tv-serier där Mark Heap haft stor roll.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare