sp1keout skrev:1o9
Alltså, kommer den här serien bara bli 13 avsnitt eller dylikt?
sp1keout skrev: Hur fan ska man överleva den kalla vintern?
Det här bara sjuuuukt bra!!!
sp1keout skrev:1o9
Hade Mia snott hans historia och sen kopierat den själv så hon kunde läsa? Jag förstod faktiskt inte den delen?
adolvsson skrev:sp1keout skrev:1o9
Hade Mia snott hans historia och sen kopierat den själv så hon kunde läsa? Jag förstod faktiskt inte den delen?
Ja, hon tog manuset från bordet, där Hanks ex lagt den, tidigare i avsnittet.
sp1keout skrev:Precis... men vad var det då som låg på bordet när han och morsan bråkade och som han sedan tog med sig i bilen och som han trodde var orginalet? för det fanns ingen kopia?
sp1keout skrev:Precis... men vad var det då som låg på bordet när han och morsan bråkade och som han sedan tog med sig i bilen och som han trodde var orginalet? för det fanns ingen kopia?
mig själv för 5 min sedan skrev:Hade Mia snott hans historia och sen kopierat den själv så hon kunde läsa? Jag förstod faktiskt inte den delen?
A bear skrev:Någon på Californication är ett Warren Zevon-fan av astronomiska mått. Det är fan referenser i varenda scen.
A bear skrev:Någon på Californication är ett Warren Zevon-fan av astronomiska mått. Det är fan referenser i varenda scen.
lilith skrev:Så roligt det hade varit att känna till WZ. Referenser är ju kul.
adolvsson skrev:Moral-Hank tittade fram igen
lilith skrev:Jag förstår knappt vad du menar? Han är normal i huvudet, är det nåt fel med det? Du får gärna ge exempel hur det moraliserades på ett störigt sätt i 1.11, för jag förstår inte alls.
lilith skrev:Bra avsnitt igen. Och nu ska jag bekänna en sak. Först idag insåg jag det roliga i Californication. Ähum..
adolvsson skrev:Det är när han börjar hacka på Charlie över hur fel det var att ligga med sekreteraren och varför, jag tror det var något i scenen när Becca berättar att hon vill flytta, och Hank har rätt, det är inte det, jag håller med honom. En karaktär blir dessutom oftast intressntare med en sådan konflikt. Däremot tycker jag inte dom lyckats bra med att presentera det i Californication. Det är osmidigt gjort. Konfliktlöst. Som om man velat göra honom moraliskt korrumperad fast inte vågat gå hela vägen.
HeY skrev:Jag är nog mer på liliths sida när det gäller det som du tog upp adolvsson. Jag förstår inte riktigt hur du menar.
adolvsson skrev:HeY skrev:Jag är nog mer på liliths sida när det gäller det som du tog upp adolvsson. Jag förstår inte riktigt hur du menar.
Nej, jag verkar ha svårt att hitta medhåll i frågan...
Waco Brothers skrev:Do what I say don't do what I do
There's already one of me and we don't need two
Drinking all night and sleeping right through the afternoon
Oh! Do what I say don't do what I do
'Carl Bildt' i Varan-TV skrev:Jag gillar knark, men jag tycker inte att du ska hålla på med det.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare