Christinas utbrott på slutet. Äkta, hjärtskärande och framför allt: IN CHARACTER!!
Även jag hoppas på att Burke lämnar serien ifall ngn ska göra det, hur intressant har han varit typ .. någonsin?
dansdansdans skrev:Christinas utbrott på slutet. Äkta, hjärtskärande och framför allt: IN CHARACTER!!
Även jag hoppas på att Burke lämnar serien ifall ngn ska göra det, hur intressant har han varit typ .. någonsin?
- men de har ju redan gjort en fin-i-klänning-utbrott-pga-brustethjärta-säsongsavslutning innan!!!
annars var det som sagt innan, äkta.
callie som chef? eller fattade jag inte rätt, kom detta då efter att derek tackat nej. nej för Richard kommer fortsätta? Jag trodde på Bailey hela tiden...
ja ut med Burke!!! försvinn inte george, du måste stanna kvar för att dumpa Callie (som verkar förstått för länge sen vad som försigår så gör hon nån sorts Ricki Lake-lowlife-grej och vill skaffa barn med george? idiot!!!
vart är lyckan någonstans? det får inte bli nån miserabel ER-serie. då slutar iaf jag att titta.
Tinwiel skrev:Inte jättepepp men lite pepp.
Tinwiel skrev:Pepito!
Tinwiel skrev:401
Bättre än förväntat, jag hade inga höga förväntningar efter avslutningen på säsong 3 men efter att avsnittet var slut så var jag ändå lite pepp. Inte jättepepp men lite pepp.
HeY skrev:Vi ser olika på serien. Det ör just så här jag vill att Grey ska vara. Mysigt, charmigt och, ja, ngt mer ord som passar in i den kategorin![]()
Det där med Izzie och hjorten fick mig att laugh out load och Georges reaktion till födseln handlade väl snarare om att han känner sig utanför och misslyckad, inte om att han tyckte att det var ingenting att förlösa en bäbis. Hade han förlöst det som Resident hade han nog kunnat se det som en större triumt, men han mår ju inte så bra just nu.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare