Grey's Anatomy

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Tinwiel » fre maj 18, 2007 22:38

I am blocking you out girl!!!!! Office US är bäst!

Spoiler GA
För mig skulle det inte göra så mycket om Burke försvann heller. Det är ju Christina som är den roliga av dom två. Hon var så söt idag när hon fick sina ögonbryn dissade. Hon såg ut som en ledsen hundvalp. Bra att hon fick skära i en patient sen.. George vill jag inte ska försvinna dock, jag gillar honom. Men han måste skilja sig från Callie, det där går inte. Izzy har väl haft sina ups and downs men jag tycker ändå att hon fyller en funktion i serien, mer än Burke, så jag vill att hon stannar. Jag är glad att George inte längre alltid får vara den klantige och en comic relief, han förtjänar mer än så men han får sällan vara rolig alls nu för tiden. Synd.
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav HippieSpellan » fre maj 18, 2007 22:43

bah callieär ju rätt! I love her. L-O-V-E her!
Can evil be stopped in time for tea?
Användarvisningsbild
HippieSpellan
Watcher

Inläggav dansdansdans » lör maj 19, 2007 14:33

Christinas utbrott på slutet. Äkta, hjärtskärande och framför allt: IN CHARACTER!!

Även jag hoppas på att Burke lämnar serien ifall ngn ska göra det, hur intressant har han varit typ .. någonsin? :?

- men de har ju redan gjort en fin-i-klänning-utbrott-pga-brustethjärta-säsongsavslutning innan!!!
annars var det som sagt innan, äkta.

callie som chef? eller fattade jag inte rätt, kom detta då efter att derek tackat nej. nej för Richard kommer fortsätta? Jag trodde på Bailey hela tiden...
ja ut med Burke!!! försvinn inte george, du måste stanna kvar för att dumpa Callie (som verkar förstått för länge sen vad som försigår så gör hon nån sorts Ricki Lake-lowlife-grej och vill skaffa barn med george? idiot!!!

vart är lyckan någonstans? det får inte bli nån miserabel ER-serie. då slutar iaf jag att titta.
- Are you prepared to disobey?
Användarvisningsbild
dansdansdans
Minion

Inläggav HeY » lör maj 19, 2007 14:44

dansdansdans skrev:
Christinas utbrott på slutet. Äkta, hjärtskärande och framför allt: IN CHARACTER!!

Även jag hoppas på att Burke lämnar serien ifall ngn ska göra det, hur intressant har han varit typ .. någonsin? :?

- men de har ju redan gjort en fin-i-klänning-utbrott-pga-brustethjärta-säsongsavslutning innan!!!
annars var det som sagt innan, äkta.

callie som chef? eller fattade jag inte rätt, kom detta då efter att derek tackat nej. nej för Richard kommer fortsätta? Jag trodde på Bailey hela tiden...
ja ut med Burke!!! försvinn inte george, du måste stanna kvar för att dumpa Callie (som verkar förstått för länge sen vad som försigår så gör hon nån sorts Ricki Lake-lowlife-grej och vill skaffa barn med george? idiot!!!

vart är lyckan någonstans? det får inte bli nån miserabel ER-serie. då slutar iaf jag att titta.

Förra säsongsavslutningen hade Izzie på sig en fin klänning men inte en bröllopsklänning som kväver henne som hon slet av sig efter att ha blivigt lämnad vil altaret. Så jag ser ingen likhet mellan dessa säsongsavslutningar; förra var ju åtminståne bra!

Callie blev inte chef som i CHEF, hon blev "leading-resident" eller vad det var. Hon är chef över alla residents, det vill säga över Bailey, "jobbiga-doktorn-som-spelar-Halfrek-i-BTVS" och alla de utav våra interns som klarade deras prov.

Det stora chefsjobbet gick ju inte till någon, Derek tackade ju nej och Richard ska fortsätta.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav dansdansdans » lör maj 19, 2007 15:33

baaah ;)
- Are you prepared to disobey?
Användarvisningsbild
dansdansdans
Minion

Inläggav HeY » lör aug 25, 2007 15:13

Det har kommit en promo för säsong 4 nu!

"I like your thinking!"

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav AKS » lör aug 25, 2007 15:15

Snacka om oaptitlig promo. Fick bekräftat varför jag inte sett ett avsnitt sen S2-finalen.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav HeY » lör aug 25, 2007 15:17

Jag gillade nästan hela säsong 3. Slutet var ångestfullt och jobbigt, jag såg inte alls fram emot avsnitten mot slutet för det var verkligen inte bra med vad de gjorde med karaktärena.

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Tinwiel » lör aug 25, 2007 15:18

Just ja.. SÅ slutade säsong 3. Hoppas att dom inte gör vad jag tror att dom ska göra, med handlingen och karaktärerna. Det blir lite tröttsamt. Synd på en serie som ändå är rätt så charmig.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav HeY » lör aug 25, 2007 15:20

Säsong 3 gick verkligen utför i slutet. Jag tyckte det var fantastiskt bra fram till efter den dära trippeln, men sen....

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav LauraP » sön aug 26, 2007 0:49

ja. jag håller med om att den har dalat. rejält. supertråkigt. tycker jag och jag hoppas verkligen att det bara är tillfälligt!!!
Is this desire?
Användarvisningsbild
LauraP
Zeppo

Inläggav HeY » sön aug 26, 2007 0:58

Marti Noxon ska ju vara med teamet nu. Det har iaf gjort mig lite mer positiv.

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav HeY » ons sep 12, 2007 22:59

Någon mer än jag som tjuvtittat på klippen inne på abc.com? Jag gillar det jag ser, är genast lite mer peppad inför nya säsongen. Den kändes lättare i stämningen, mer humoristisk, vilket är då jag tycker att GA är som bäst. Draman är bra när den inte går över styr som den gjorde mot slutet av säsong 3, men mest väger ändå charmen som serien har och den verkar vara tillbaka :)

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav The Ankh » ons sep 12, 2007 23:39

Äh suckers. Det var ett skitbra slut på säsong 3.
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.

Inläggav HeY » tor sep 13, 2007 18:27

Nej, det var ett värdelöst slut på säsong 3. Jag gillade en grej - Christina som river av sig klänningen - annars var det skit. IMO, förståss!!

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav The Ankh » fre sep 14, 2007 8:03

IMO? :oops:
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.

Inläggav poser » fre sep 14, 2007 8:19

The Ankh skrev:IMO? :oops:

In my opinion

Gods fingerprints
Användarvisningsbild
poser
Unique snowflake

Inläggav The Ankh » fre sep 14, 2007 8:21

ah.... Försökte gissa. men jag kunde inte.
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.

Inläggav HeY » fre sep 14, 2007 9:32

Det var inte längesedan jag började använda det själv så du behöver inte känna dig efter eller något ;)

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Tinwiel » fre sep 28, 2007 22:46

401
Bättre än förväntat, jag hade inga höga förväntningar efter avslutningen på säsong 3 men efter att avsnittet var slut så var jag ändå lite pepp. Inte jättepepp men lite pepp.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav adolvsson » fre sep 28, 2007 22:51

Tinwiel skrev:Inte jättepepp men lite pepp.

Pepp-ito?
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager

Inläggav Tinwiel » fre sep 28, 2007 23:02

adolvsson skrev:
Tinwiel skrev:Inte jättepepp men lite pepp.

Pepp-ito?

Ha! Pepito! :twisted:
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav noike » fre sep 28, 2007 23:04

Tinwiel skrev:Pepito! :twisted:

The bouncing devil!
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav Tinwiel » fre sep 28, 2007 23:08

noike skrev:
Tinwiel skrev:Pepito! :twisted:

The bouncing devil!

Strikes again!! :devil:
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav The Ankh » lör sep 29, 2007 0:26

xde e klisrugt överaööt
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.

Inläggav HeY » lör sep 29, 2007 16:02

Tinwiel skrev:401
Bättre än förväntat, jag hade inga höga förväntningar efter avslutningen på säsong 3 men efter att avsnittet var slut så var jag ändå lite pepp. Inte jättepepp men lite pepp.

Jag håller med. Ångesten jag fick av slutet av säsong 3 kändes som bortspolad och allt kändes charmig och mysigt igen. Jag hoppas det håller!

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav HippieSpellan » mån okt 01, 2007 10:53

s04e01

Tja... vissa saker var överdrivet, som izzy och hjorten, jag vet inte, men... ja... och sen det där med att george hade sin freakout över att behöva göra detigen... jag vet inte, men att säga "jag har gjort det förut" att förlösa ett barn. det känns inte som en sak som en doktor ska göra "nä men jag har gjort det här en gång tidigare, så det är inte nått direkt"

Det var lite segt faktiskt, men jag ska fortsätta se helt klart iallafall
Användarvisningsbild
HippieSpellan
Watcher

Inläggav HeY » mån okt 01, 2007 19:02

Vi ser olika på serien. Det ör just så här jag vill att Grey ska vara. Mysigt, charmigt och, ja, ngt mer ord som passar in i den kategorin :rolleyes:

Det där med Izzie och hjorten fick mig att laugh out load och Georges reaktion till födseln handlade väl snarare om att han känner sig utanför och misslyckad, inte om att han tyckte att det var ingenting att förlösa en bäbis. Hade han förlöst det som Resident hade han nog kunnat se det som en större triumt, men han mår ju inte så bra just nu.

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav HippieSpellan » mån okt 01, 2007 22:53

HeY skrev:Vi ser olika på serien. Det ör just så här jag vill att Grey ska vara. Mysigt, charmigt och, ja, ngt mer ord som passar in i den kategorin :rolleyes:

Det där med Izzie och hjorten fick mig att laugh out load och Georges reaktion till födseln handlade väl snarare om att han känner sig utanför och misslyckad, inte om att han tyckte att det var ingenting att förlösa en bäbis. Hade han förlöst det som Resident hade han nog kunnat se det som en större triumt, men han mår ju inte så bra just nu.

jo men det blev lite väl stereotyptpå nått sätt tror jag att jag kände=)
Användarvisningsbild
HippieSpellan
Watcher

Inläggav HeY » fre okt 05, 2007 23:43

4x02
Det är officiellt (för mig iaf), Grey's Anatomy är tillbaka i sin höga nivå igen! Mer än så tror jag inte att jag behöver säga.

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film