AKS skrev: (spoiler 4.01) För många är JAM själva grejen med TOUS och för dem kan det ju bli en "be careful what you wish for"-upplevelse detta. Själv har jag som sagt aldrig brytt mig om Jam, men däremot om Jim och Pam om ni förstår vad jag menar.
AKS skrev:men börjar iofs redan bli less på de rabiata Jam-fansens kommentarer på TWoP.
noike skrev:AKS skrev: (spoiler 4.01) För många är JAM själva grejen med TOUS och för dem kan det ju bli en "be careful what you wish for"-upplevelse detta. Själv har jag som sagt aldrig brytt mig om Jam, men däremot om Jim och Pam om ni förstår vad jag menar.
Du menar att de skriver för mycket JAM och för lite the Office? Jo, den tanken har slagit mig också, men då vi fått se väldigt lite av folks privatliv utanför jobbet så hoppas jag (och tror) att de kommer hålla sig på rätt sida.
Tinwiel skrev:Yay! (sorry AKS, det måste ut annars spricker jag! ;))
noike skrev:Squee är också en figur skapad av Jhonen Vasquez för Johnny the Homicidal Maniac-serietidningen. I Squees spinoff fanns Pepito med. FYI.
AKS skrev:Tinwiel skrev:Yay! (sorry AKS, det måste ut annars spricker jag!)
Det är okej. Men imorgon får det vara slut på det.
Tinwiel skrev:Det skänker mig stor glädje att dessa två välskrivna och trevliga karaktärer har funnit varandra och uttrycker detta framför kameran så att tittaren, jag, får varma känslor inombords. Fluffiga kaninkänslor.
Tinwiel skrev:blir iiiande fanboys imorrn istället.
noike skrev:Tinwiel skrev:blir iiiande fanboys imorrn istället.
Jag tror min religiösa övertygelse var emot det.
Tinwiel skrev:Religösa övertygelser är inte skrivna i sten utan är sociala konstruktioner och är därmed ständigt i en förändringsprocess.
AKS skrev:Nawww...
Tinwiel skrev:Var det idag jag skulle vara vältalig?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare