Eatthemeat skrev:2. Barry Lyndon
adolvsson skrev:Eatthemeat skrev:2. Barry Lyndon
Så vad du säger är, att Barry Lyndon är en helt okej film?
Eatthemeat skrev:ehhh..oj... min lista blev lite ...konstig...hur lyckades jag skriva ihop allting sådär?
Eatthemeat skrev:ehhh..oj... min lista blev lite ...konstig...hur lyckades jag skriva ihop allting sådär?
Kopierade du in den från någon annanstans? Det såg nästan så ut när jag klickat på citeringsknappen.
The Fucking Easterbunny skrev:Eatthemeat skrev:ehhh..oj... min lista blev lite ...konstig...hur lyckades jag skriva ihop allting sådär?
filmerna är inte bättre än så helt enkelt?
Eatthemeat skrev:The Fucking Easterbunny skrev:Eatthemeat skrev:ehhh..oj... min lista blev lite ...konstig...hur lyckades jag skriva ihop allting sådär?
mummel mummel...de är jättebra...
Eatthemeat skrev:jag höll på och flyttade om texten för att den skulle få plats
adolvsson skrev:Eatthemeat skrev:jag höll på och flyttade om texten för att den skulle få plats
Fast utrymmet behöver du inte oroa dig för, åtminstone inte höjdmässigt (möjligt att det finns begränsningar för antal tecken men än så länge har jag kunnat skriva lååånga inlägg utan krock). Det hade bara varit att låta listan ligga som en spalt. Eller hur tänkte du?
The Fucking Easterbunny skrev:Eatthemeat skrev:The Fucking Easterbunny skrev:Eatthemeat skrev:ehhh..oj... min lista blev lite ...konstig...hur lyckades jag skriva ihop allting sådär?
mummel mummel...de är jättebra...
hey, listan ljuger inte
Eatthemeat skrev:Hur jag tänkte? Jag vet inte! Det såg fel ut och så blev det konstigt...vad är det här för korförhör Fredrik! Visste du inte att ordbehandling inte precis är mitt gebit?
I wuz jus kurius, dun be a sad kitteh...
caffeineaddict skrev:noike, gotta get our project on the road!
noike skrev:Var det du som hade In the Bedroom btw? Finns ingenstans på nätet. Jag blir tokig.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare