noike skrev:Jag förmodar att det känns lite som att vid vuxen ålder upptäcka att ens favoritfarbror utnyttjade en sexuellt.
*gapskratt* x en etta med en massa nollor efter
noike skrev:Jag förmodar att det känns lite som att vid vuxen ålder upptäcka att ens favoritfarbror utnyttjade en sexuellt.
HeY skrev:Eller heter det analogi?
adolvsson skrev:HeY skrev:Eller heter det analogi?
I det här fallet tycker jag analogi är ett alldeles perfekt passande ordval.
noike skrev:Nej, men de gillar Vänner och har därför lite suspekt smak.
The Fucking Easterbunny skrev:ja, jag vet att jag är tråkig, men jag är tröttare spin city
noike skrev:The Fucking Easterbunny skrev:ja, jag vet att jag är tråkig, men jag är tröttare spin city
You need a porch to sit and rest on, det är vad jag tror.
Tob skrev:Andra avenyn är väl en "daglig" halvtimmesåpa. Känns inte som en bra grund att bygga ett riktigt bra relationsdrama på. Sen är det nog så att det är lättare att se brister på sitt modesmål. Fast samtidigt så brukar ju, av det jag sett, svts dramaproduktioner i miniserie format vara ordentligt välgjorda och gedigna.
noike skrev:Return of the chef - hemskt dåligt program. Jag skiter i att familjen har barn med ADHD och att de runt 14-16 intresserat sig för pojkar och därigenom fått utegångsförbud. GIF FOOD! Skräptv.
Tam skrev:Strange World. Nån sett? Finns nån torrent nånstans?
AKS skrev:I min version av Reaper hade de inte tagit bort reklamen och i promon för kommande Smallville-avsnitt använde de musiken till Chosen (BtVS). Nice.
poser skrev:Gossip girl är det nya rosa, my drama fix!
HeY skrev:poser skrev:Gossip girl är det nya rosa, my drama fix!
Rosa? Menar du färgen eller den dära svenska karaktären?
Jag gillade Gossip Girl för övrigt, men det tror jag att jag redan har sagt. Nytt avsnitt imorn
HeY skrev:Finns 1x02 redan![]()
Stämmer inte myepisodes, för där står det att avsnittet går idag i USA?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare