adolvsson skrev:Jason Katims, showrunner för FNL, ska hoppa in och leda Bionic Woman. Väldigt trevliga nyheter, om FNL inte blir lidande. För isåfall blir jag sur. På riktigt!
The "Bionic" gig won't be his primary responsibility, however; Katims will continue to devote most of his time to the second season of "Friday Night Lights," which kicks off Friday, Oct. 5.
Glorificus skrev:Puh, consultant, inget mer...
noike skrev:en övernaturlig serie i tre tidslinjer med Shawn Ryan som showrunner
adolvsson skrev:noike skrev:en övernaturlig serie i tre tidslinjer med Shawn Ryan som showrunner
Jösses.
adolvsson skrev:noike skrev:en övernaturlig serie i tre tidslinjer med Shawn Ryan som showrunner
Jösses.
A bear skrev:adolvsson skrev:noike skrev:en övernaturlig serie i tre tidslinjer med Shawn Ryan som showrunner
Jösses.
Hur var det, Eliza var signad till Fox va? Törs man...?
caffeineaddict skrev:Jamie Pressly har fått några ordentliga garv ur mig i Earl också, så jag klagar inte där heller. Inga såna där skräckvinster överhuvudtaget.
A bear skrev:Gäsp.
A bear skrev:Inget till Weeds.
Inget till Big Love.
Men tre, säger tre priser till... Tony Bennett.
adolvsson skrev:caffeineaddict skrev:Jamie Pressly har fått några ordentliga garv ur mig i Earl också, så jag klagar inte där heller. Inga såna där skräckvinster överhuvudtaget.
Fast den kategorin borde ju förstås ha gått till Jenna Fischer. Jag menar givetvis, naturligtvis, helt klart och uppenbart. Host, harkel...
sp1keout skrev:Jag känner mig så kärleksfull!![]()
![]()
![]()
Nobuta wo Produce kan vara den bästa serien som någonsin gjorts.
Man blir rörd i hjärtat
AKS skrev:Jag är aldrig tveksam till Jaime MNIE.
adolvsson skrev:Huh. Sådetkanbli, jag är alltid tveksam till Jaime Pressly. Vilket kan till stor del kan bero på skiten jag till största delen sett henne i (alltså inte MNIE). Men ändå.
HeY skrev:Katherine Heigl vann
adolvsson skrev:HeY skrev:Katherine Heigl vann
Knocked Up! Det är nästan så jag kan tänka mig testa Grey's Anatomy. I alla fall litegranna.
AKS skrev:Jag tror jag bara sett henne i MNIE
herdware skrev:sp1keout skrev:Jag känner mig så kärleksfull!![]()
![]()
![]()
Nobuta wo Produce kan vara den bästa serien som någonsin gjorts.
Man blir rörd i hjärtat
Ska börja kolla på den i dagarna, verkar ju som jag har nåt att se fram emot då.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]