caffeineaddict skrev:Inland Empire!=
=
![]()
Lynch lagar Quinoa.

I'm gonna go over now and fill this pan -- at the sink -- with some fresh water.
caffeineaddict skrev:Inland Empire!=
=
![]()
I'm gonna go over now and fill this pan -- at the sink -- with some fresh water.
MissKittyFantastico skrev:The Station Agent
Har velat se den länge och nu så lånade jag den av en kompis.
Jag gillar den. Den var sådär lugn och fin och även om det fanns "actionbitar" så var det liksom ingen action i dem. Den var precis vad jag behövde igår.
Nu kom jag på en jättefånig liknelse. Fin är som Shrek som bara vill vara ifred och göra det han vill i lugn och ro, ensam, och Joe är som Åsnan som desperat vill bli kompis med Shrek. Jag har inte riktigt listat ut vilken Shrek-karaktär Olivia är dock.
LauraP skrev:MissKittyFantastico skrev:The Station Agent
Har velat se den länge och nu så lånade jag den av en kompis.
Jag gillar den. Den var sådär lugn och fin och även om det fanns "actionbitar" så var det liksom ingen action i dem. Den var precis vad jag behövde igår.
ja! det är en stillsam, fin film! Längesen jag såg den...
noike skrev:bästa biogodiset: chocolate chip cookies
adolvsson skrev:noike skrev:bästa biogodiset: chocolate chip cookies
Arraksbollar! Fast dom var väldigt mättande. Lite för. Nästa gång ska jag också testa kakor. Hur många hade du kvar efteråt?
caffeineaddict skrev:Till noike: It's back on the schedule, man! http://www.dvdactive.com/news/releases/ ... hawk2.html
sp1keout skrev:Justja,
jag såg Grave of the Fireflies idag, ruggigt tuff film. Gör ont. Fortfarande.
Tinwiel skrev:Jag såg nyss Music and lyrics. Den var rätt så charmig faktiskt, om man tar den för vad den är (inte nyskapande drama utan klassisk romcom). Jag tyckte i och för sig inte att Drew och Hugh hade nån kemi som par, utan det kändes mera som en kompis-kemi, men filmen var smågullig ändå. Den där låten, "Pop goes my heart" var väldigt catchy, den har satt sig på hjärnan redan..
Glorificus skrev:sp1keout skrev:Justja,
Ja!Så fort nån nämner den hör jag lillflickans röst. Aj.
caffeineaddict skrev:Yeeeeeah, muddafukka!
HippieSpellan skrev:Tinwiel skrev:Jag såg nyss Music and lyrics. Den var rätt så charmig faktiskt, om man tar den för vad den är (inte nyskapande drama utan klassisk romcom). Jag tyckte i och för sig inte att Drew och Hugh hade nån kemi som par, utan det kändes mera som en kompis-kemi, men filmen var smågullig ändå. Den där låten, "Pop goes my heart" var väldigt catchy, den har satt sig på hjärnan redan..
mmm Emelie och jag hade den för några månader sen med. so annoying till slut. men popig=D
sp1keout skrev:Glorificus skrev:sp1keout skrev:Justja,
Ja!Så fort nån nämner den hör jag lillflickans röst. Aj.
Alltså seriöst, är det bra att hon bara är den sötaste tjejen i hela världen?
Idealisk lillasyster, fyfan. Kan se henne springa runt och vara så söööt och full i liv
LauraP skrev:Visst grät du när du såg den? Än så länge vet jag inte någon som inte gjort det... den är nog den sorgligaste filmen som finns
AKS skrev:MissKittyFantastico skrev:POP GOES MY HEART!!!!
Haha! Nu fick jag nästan lust att se filmen.
AKS skrev:MissKittyFantastico skrev:POP GOES MY HEART!!!!
Glorificus skrev:AKS skrev:MissKittyFantastico skrev:POP GOES MY HEART!!!!
POP! Goes my heart...
Jag såg Music and Lyrics i förrgår kväll och sen dess har jag haft den där låten på hjärnan. Hugh Grant!Filmen är inte Notting Hill- eller Love Actually-bra, men en bra romcom att se när man känner för det.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]