LauraP skrev:jag tycker att det var tråkigt att de tog bort Lake Bell, jag gillade henne.
LauraP skrev:en sak som stör mig: ALLA kvinnor som fanns med från början är borta. Inte en enda man är det.
adolvsson skrev:LauraP skrev:en sak som stör mig: ALLA kvinnor som fanns med från början är borta. Inte en enda man är det.
Å andra sidan betyder inte det att det saknas bra kvinnokaraktärer. Eller kommer saknas, jag är liiite osäker på hur mycket jag kan/får/bör säga, men jag tycker inte det känns som om du behöver oroa dig och då finns det få saker jag älskar så mycket som starka kvinnliga karaktärer.
Med det sagt (spoiler fram till 2x03, om TVRage.com är att lita på) finns det få personer jag saknar så mycket som Rhona Mithra. British Lady FTW!
HeY skrev:4x01
4 regulars från förra säsongen borta. Lite tråkigt, jag gillade alla av dem mer eller mindre. Claire var ju knappt med, men hennes sassyness var kul. Jag kommer att sakna dem allihop, men det är ju möjligt att Julie Bowen kommer tillbaka ifall karaktären bara är på maternity leave. Jag hoppas på det.
Annars så vad det ett riktigt bra avsnitt och extra långt! Det började lite svagt tyckte jag men de hittade fort formen. Så många underbara stunder att det är omöjligt att nämna alla med här är några:
*Öppningsscenen i limosinen!
*Denny och Alan vid pissoaren![]()
*Denny och Shirleys fina scen tillsammans.
Ja som sagt kan man inte nämna alla. Den nya (brittiska?) advokaten var charmig tycker jag, jag undrar hur hennes och Jerrys fall ska gå. Till sist så måste jag också nämna att den andra advokaten var riktigt snygg!
adolvsson skrev:Jag undrar om dom inte kanske gick till Rhona Mitra innan Saffron Burrows, för Burrows karaktär har definitivt drag - och då menar jag mer än ytliga - av den gamla British Lady.
HeY skrev:4x03
EDIT: Måste tillägga att Alans slutplädering var helt fantastisk! Jag älskar när han gör detta.
adolvsson skrev:4x10
![]()
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare