Rombat skrev:Hennes ögonbryn är för snygga för att få godkännas av dig.
The Ankh skrev:wyndham skrev:The Ankh skrev:Hörni, den där Lemony Snickets. är den bra? Ska jag spendera kvällen med den?
Jag tyckte liksom adolvsson att den gick att se. Störde mig på småsaker (Jude Law är jobbig att lyssna på, och ungarna är rätt jobbiga dom med), men till skillnad från Björn så tyckte jag att Jim Carey var mycket rolig. Hans Stephano och de snygga eftertexterna var två höjdpunkter.
JUDE LAW?!?!??! Jag älskar honom! Varför sa ingen att han va me! .. Får kolal i morron, nu e de för sent tror jag (eller..jag kommer nog se två avsnitt av OTH iofs....) Hmm.
Glorificus skrev:sfinx skrev:Den oändliga historien, av sentimentala skäl och kom fram till att jag borde läsa om boken någongång. Istället. Konstigt att se med engelskt tal.
Jag kommer ihåg första gången jag såg den när jag var liten. Eftersom det var live action ifrågasatte jag aldrig att allting var verkligt, så jag minns hur jag var lite förbryllad över att en hund kunde flyga och att det fanns levande berg. Det var väldigt obehagligt.
sfinx skrev:Glorificus skrev:sfinx skrev:Den oändliga historien, av sentimentala skäl och kom fram till att jag borde läsa om boken någongång. Istället. Konstigt att se med engelskt tal.
Jag kommer ihåg första gången jag såg den när jag var liten. Eftersom det var live action ifrågasatte jag aldrig att allting var verkligt, så jag minns hur jag var lite förbryllad över att en hund kunde flyga och att det fanns levande berg. Det var väldigt obehagligt.
Hur gammal var du?
Glorificus skrev:sfinx skrev:Glorificus skrev:sfinx skrev:Den oändliga historien, av sentimentala skäl och kom fram till att jag borde läsa om boken någongång. Istället. Konstigt att se med engelskt tal.
Hur gammal var du?
Oj, jag var bara ca 4 år. En av de filmer jag såg med mina jämnåriga kompisar Jonas och Camilla. I utbyte mot att Jonas fick leka med våra My Little Ponys brukade han ta med sig filmer från sin storebrors filmlåda.
sfinx skrev:Från 7 år?![]()
wyndham skrev:Har för mig att Shortbus var från sju år på bio. Eventuellt barntillåten. Mina Frasier-boxar har dock 15-årsgräns.
Tob skrev:Åldersgränser är ju bara subjektiva riktlinjer kring vad som är olämpligt och inte olämpligt att se på.
Tror Buffy har en 11 årsgräns. Elefantmannen är väldigt bra film, på många sätt en otäck och gripande film, men oerhört bra. Se Sfinx!
Shortbus har en 15 årsgräns.
The Ankh skrev:Nu hamnade jag i ett jag-kan-inte-välja-mode. Men så upptäckte jag att jag lånat Terror på Elmstreet (1:an) av Roger. Hurra!!!
Michael Biehn skrev:Don't shoot yourself. Don't shoot each other. And especially... don't shoot me.
noike skrev:Jag befinner mig i ett euforirus som vida överstiger Death Proof.
Så jäkla bra "Action, suspense...emotion"noike skrev:Machetetrailern inledde givetvis. http://youtube.com/watch?v=IbhuPYdgQjc
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare