JRT skrev:Superskräp

nej, nästan superbra...fast inte i detta sällskap. Föresten är den så superbra. Men bra...varför postade jag detta egentligen.Tinwiel skrev:Ungefär det där tycker jag om Superstar också.JRT skrev:Superskräp
Tinwiel skrev:JRT skrev:Superskräp
Ungefär det där tycker jag om Superstar också.
Tam skrev:Tycker bara inte Normal Again är bra.
wyndham skrev:Tam skrev:Tycker bara inte Normal Again är bra.
Va!? Normal Again som är så banbrytande och gripande. Och slutet. Nästan lika mindblowing som äggen under katedern i Teacher's Pet. Djärvt.
JRT skrev:Tinwiel skrev:JRT skrev:Superskräp
Ungefär det där tycker jag om Superstar också.
Eller hur? Usch, det är nog det enda Buffyavsnitt som jag knappt står ut med att se öht och som konsekvent skippas vid varje omtittning... SÅ dåligt. Det har EN rolig liten scen/replik som dock inte är värd att se hela avsnittet för.
Tam skrev:1. Passion
2. Lies My Parents Told Me
3. Forever
4. Enemies
5. Superstar
6. Normal Again
Tycker bara inte Normal Again är bra. Såg en gång i tiden fram emot att uppleva en åsiktsvändning lik noikes, men den lyser med sin frånvaro.
caffeineaddict skrev:Det känns som om jag har missat nåt när det kommer till Entropy...
caffeineaddict skrev:Tinnie: Du blandar inte ihop Bad Girls och Dirty Girls? Jag menar, det är lätt att blanda ihop titlarna, men du tänker inte på fel avsnitt?
Tinwiel skrev:Och jag kom ändå inte ihåg att det var nåt speciellt med det. Men jag kan ju komma ihåg fel.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare