AKS skrev:EDIT: Firefly visades på fredagar också va?
AKS skrev:Jag menar, de hade ju aldrig gett den ens 13 avsnitt om de ville att den döden skulle dö...
AKS skrev:Fast det är ju en death slot för alla. Som sagt, partykväll och allt, borde det kanske bara visas tv-serier söndag-torsdag. Fast det går kanske inte rent ekonomiskt.
And if they make it to a back-nine, Fuller is promising a musical episode, given the breadth of Broadway experience among his cast.
Illyria skrev:PILOTEN HAR LANDAT!
noike skrev:Jag tror inte det blir någon gigantisk tittarsuccé, men ABC har ju satsat på urflippade komedier förr trots lite svagare tittarskara.
noike skrev:ABC har ju satsat på urflippade komedier förr trots lite svagare tittarskara.
poser skrev:Att du vågar ha lite hopp när det gäller sånt här förvångar mig.
Illyria skrev:noike skrev:ABC har ju satsat på urflippade komedier förr trots lite svagare tittarskara.
Vilka serier pratar du om då? Kan ju vara intressant att jämföra med, även om PD inte direkt är en utflippad komedi.
noike skrev: Och viktigast av allt: It's Not FOX.
gaspode skrev:Jag hängde upp mig lite på att fastern faktiskt borde sett Chuck eftersom det var höger öga som var lappat, vilket inte borde påverka hur långt till höger hon ser runt den där väggen.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare