mattek72 skrev:The Pack ( upplagt till AKS )
Danke!

Xander går i slowmotion över skolgården, bringing the hawtness. Det är hela avsnittet för mig. Punkt och slut.
Dead Man's Party?
mattek72 skrev:The Pack ( upplagt till AKS )
Empty Places?
HeY skrev:Haha, jag förstod inte vad ni menade först och tänkte att vi kanske bara säger samma avsnitt hela tiden. Men det gjorde vi ju inte, sen läste jag se senaste inläggen och då slog det mig.
HeY skrev:Haha, jag förstod inte vad ni menade först och tänkte att vi kanske bara säger samma avsnitt hela tiden. Men det gjorde vi ju inte, sen läste jag se senaste inläggen och då slog det mig. Haha, Buffyfans kan inte vara bra för världen. Vi är verkligen brutala![]()
Empty Places?
Angel som överaskande kommer och slår till Cabel![]()
wyndham skrev:HeY skrev:Haha, jag förstod inte vad ni menade först och tänkte att vi kanske bara säger samma avsnitt hela tiden. Men det gjorde vi ju inte, sen läste jag se senaste inläggen och då slog det mig. Haha, Buffyfans kan inte vara bra för världen. Vi är verkligen brutala![]()
Empty Places?
Vill inte sabba bankaskiten-temat, men Angel dyker upp lite senare.
wyndham skrev:HeY skrev:Haha, jag förstod inte vad ni menade först och tänkte att vi kanske bara säger samma avsnitt hela tiden. Men det gjorde vi ju inte, sen läste jag se senaste inläggen och då slog det mig. Haha, Buffyfans kan inte vara bra för världen. Vi är verkligen brutala![]()
Empty Places?
Vill inte sabba bankaskiten-temat, men Angel dyker upp lite senare.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare