wyndham skrev:DIE!
wyndham skrev:DIE!
HeY skrev:Och sen har vi mig som får som jag vill på båda sidor. Damn, I must be good!
noike skrev:TURNCOAT!
HeY skrev:noike skrev:TURNCOAT!
How d'ya mean?
noike skrev:HeY skrev:noike skrev:TURNCOAT!
How d'ya mean?
Ya stabbed the Season 4:ers in the back.
Säger han so tycker som alla andra. usch. nu ska jag iunte rösta mer. nej. om det inte finns chans för att förstöra. då jävlars.noike skrev:HeY skrev:Och sen har vi mig som får som jag vill på båda sidor. Damn, I must be good!
TURNCOAT!
Rombat skrev:Säger han so tycker som alla andra. usch. nu ska jag iunte rösta mer. nej. om det inte finns chans för att förstöra. då jävlars.noike skrev:HeY skrev:Och sen har vi mig som får som jag vill på båda sidor. Damn, I must be good!
TURNCOAT!
Jag menade nog noike tror jag. Jag var inte vid mina sinnens fulla bruk.HeY skrev:Rombat skrev:Säger han so tycker som alla andra. usch. nu ska jag iunte rösta mer. nej. om det inte finns chans för att förstöra. då jävlars.noike skrev:HeY skrev:Och sen har vi mig som får som jag vill på båda sidor. Damn, I must be good!
TURNCOAT!
Ja men då var det ju som jag trodde. Turncoat - vändkappan efter vinden. Please, om jag skulle vara en sån så tror jag att jag skulle vara lite mer populär här hemma!![]()
Säsong 6 är bäst, period!
Zaxx skrev:Kan jag inte rösta 2 minus? Det förkortar ju bara processen
Stackars Erik. Hans resultat på matematiktentorna kan inte vara nådiga.gaspode skrev:erik behöver lära sig minus ;)
AKS skrev:lilith måste ändra på sin röst.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare