The Ankh skrev: (spoiler tom 1x10) Vill bara säga att seriöst, vad är det för fel på Brooke? Jag hatar henne. Hon e en blåst smilfink som inte förtjänar en bästis. En riktig kompis skulle aldrig göra som hon gjjort och hon skulle inte stå där å säga "vaddå? är du arg på mig? Vad är det som hänt?"
Hon skulle åtminstone kunna vara stor nog att erkänna att hon e en bitch och inse att hon gjort sitt val. Peyton e way too good for her.
Nej. USCH.
The Ankh skrev: Paradise Beach möter Glamour möter Fem i Familjen möter Beverly Hills möter alal bra High School-filmer man kan komma på!
ey skrev:OTH IS TEH BOMB YO!
One Tree Hill från början
Har du missat One Tree Hill eller är du bara sjukt förälskad i Lucas och Nathan? Då har vi goda nyheter! Från och med i eftermiddag visar vi hela serien i repris – från allra första avsnittet. Droppa stranden och tryck 5 på fjärrkontrollen i eftermiddag vid 17:05.
One Tree Hill - vardagar 17:05
The Ankh skrev:210
Jake!!!!!!!!!! JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJJJJJJJ!!!!!! Har haft på känn att han skulle komma tilbaka på nåt sätt snart. Hurra!!!
The Ankh skrev:Hayley och Nathan.............. NEJ. Jag hatar den där fula äckliga läbbiga vidriga slemmiga torskmusikern. Han får min blindtarm att byta plats. USCH!
Glorificus skrev:
Igår tog jag upp mitt OTH-tittande igen, efter att ha samlat mod till det i ett halvår.Såg 4x13 igår kväll och tänkte fortsätta med 4x14-17 i kväll. Iiih! Det. Är. Så. Bra.
The Ankh skrev:213
Nathan & Haley![]()
![]()
![]()
NOOOOOOOOOOO! JAG HATAR HATAR HATAR HATAR CHRIS!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Majestic-12 [Bot]