Murnau skrev:Snyggt räddat adolvsson!
adolvsson skrev:Murnau skrev:Snyggt räddat adolvsson!
Jag var tvungen att skjuta ett skott på min egen favoritsäsong för att göra det, men ibland måste man göra sånt som är svårt för att kunna bli en riktig hjälte.
adolvsson skrev:Murnau skrev:Snyggt räddat adolvsson!
Jag var tvungen att skjuta ett skott på min egen favoritsäsong för att göra det, men ibland måste man göra sånt som är svårt för att kunna bli en riktig hjälte.
HeY skrev:För om inte alla röstar på sin favorit så känns det kanska meningslöst med en sån här tävling från början
Murnau skrev:HeY skrev:För om inte alla röstar på sin favorit så känns det kanska meningslöst med en sån här tävling från början
Nu förutsätter du ju förstås att alla bara har EN favoritsäsong. Har man flera så måste man ju rösta lite taktiskt.
HeY skrev:Ja det förstår jag ju givetvis, men "Jag var tvungen att skjuta ett skott på min egen favoritsäsong för att göra det" låter som att han precis tog ett skott på "the one".
noike skrev:Säsong 2: 08 (-)
Säsong 4: 05 (+)
wyndham skrev:noike skrev:Säsong 2: 08 (-)
Säsong 4: 05 (+)
Nämen vafan noike! Nog kan jag förstå att en gammal cyniker inte tillåter sig älska Chosen, men har du nu vänt ryggen åt din forna kärlek till Passion och Becoming? Det gör mig ont ända in i själen.
Rombat skrev:edit: snabbstaffan.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare