wyndham skrev:Håller med om att den sämre halvan av säsong fyra är ovanligt dålig. Håller inte med om att den bättre halvan av säsong fyra är ovanligt bra. Alla säsonger utom säsong ett har avsnitt som är bättre än Hush, Restless, Who Are You, osv. Tyckja.
AKS skrev:S7 har en hög med avsnitt som är likadana och inte håller hög kvalitet i jämförelse med ett typiskt Buffyavsnitt
Haha! Säsong tre? Kom så samlas vi och slåss mot den stora penismetaforen!wyndham skrev:Rombat you mad man you.
Rombat skrev:Sen måste mitt gillande av BtVS vara annorlunda än alla andras, för det är tamejfan aldrig någon som håller med mig. :D 7 och 4 äger röv.
Rombat skrev:Haha! Säsong tre? Kom så samlas vi och slåss mot den stora penismetaforen!
AKS skrev:noike: You git!!
noike skrev:AKS skrev:noike: You git!!
F'låt. Men s2 har Passion och s6 har Normal Again och s4 är s4, så det fanns bara s5 kvar. Och nyckel-portal-blod-tjafset är dumtdumtdumt. Minuset är Joss fel, inte mitt.
AKS skrev:noike skrev:AKS skrev:noike: You git!!
F'låt. Men s2 har Passion och s6 har Normal Again och s4 är s4, så det fanns bara s5 kvar. Och nyckel-portal-blod-tjafset är dumtdumtdumt. Minuset är Joss fel, inte mitt.
Annars så har jag för mig, men jag kan ha fel, att S5 har The Body... Hm...
Rombat: Litet räknefel där, men för all del...
EDIT: Fixat nu ser jag.
HeY skrev:Säsong 5 har The Body och The Gift - bara det gör den överlägsen hela säsong 4.
HeY skrev:Säsong 5 har The Body och The Gift - bara det gör den överlägsen hela säsong 4.
mattek72 skrev:HeY skrev:Säsong 5 har The Body och The Gift - bara det gör den överlägsen hela säsong 4.
Samt att den mest påfrestande typen från S4 försvinner.
Som dock inte blir ordentligt påfrestande förren i just säsong 5.mattek72 skrev:HeY skrev:Säsong 5 har The Body och The Gift - bara det gör den överlägsen hela säsong 4.
Samt att den mest påfrestande typen från S4 försvinner.
noike skrev:Jag väljer hellre Oz framför Harmony som återkommande miffo.
HeY skrev:Eller, jag förstår inte hur det passar in. Var det inte Riley vi pratade om?
noike skrev:HeY skrev:Eller, jag förstår inte hur det passar in. Var det inte Riley vi pratade om?
Du kanske gjorde det men jag tycker inte han är påfrestande i s4. Han är påfrestande i s5, precis som en del andra människor också blir i den. S4 lider av för mycket Adam, för lite Oz, men det är allt.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare