Jag lägger min röst på Angel, utan att tveka. Den mannen kan göra en galen..

Rombat skrev:på att Spike är som sexigast när han är halvt sönderslagen och blodig heller.
adolvsson skrev:That's it! Till helgen är det jag som går på Oléo och muckar gräl.
AKS skrev:Nej. Skojar inte.Men jag tycker inte att nån av dem är ful. Anya tycker jag ser högst ordinär ut, varken söt eller snygg. Willow är söt. Buffy ser bra ut, men hon är inte sådär snygg som många tycker att hon är. Absolut en fin tjej dock.
Capt. Peroxide skrev:AKS skrev:Nej. Skojar inte.Men jag tycker inte att nån av dem är ful. Anya tycker jag ser högst ordinär ut, varken söt eller snygg. Willow är söt. Buffy ser bra ut, men hon är inte sådär snygg som många tycker att hon är. Absolut en fin tjej dock.
Nu handlade det ju inte om hur snygg hon är, utan hur sexig. Alltså, när Faith i hennes kropp håller det där talet om muskler för Spike på The Bronze... Sexigare blir det inte.
Capt. Peroxide skrev:AKS skrev:Nej. Skojar inte.Men jag tycker inte att nån av dem är ful. Anya tycker jag ser högst ordinär ut, varken söt eller snygg. Willow är söt. Buffy ser bra ut, men hon är inte sådär snygg som många tycker att hon är. Absolut en fin tjej dock.
Nu handlade det ju inte om hur snygg hon är, utan hur sexig.
AKS skrev:AKS skrev:Nej. Skojar inte.Men jag tycker inte att nån av dem är ful. Anya tycker jag ser högst ordinär ut, varken söt eller snygg. Willow är söt. Buffy ser bra ut, men hon är inte sådär snygg som många tycker att hon är. Absolut en fin tjej dock.
Vad får dig att tro att jag inte visste att det var den tråden jag var inne i? Mitt svar på frågan finns i ett tidigare inlägg om du är intresserad. Jag svarade på andras inlägg i denna tråd i det inlägg du citerar.
AKS skrev:Jag hade redan besvarat sexigfrågan några inlägg ovanför. Sedan svarade jag på andras OT-diskussion, men det är ju inte som att OT är ovanligt på detta forum så jo, om man kom ihåg att jag tre inlägg ovanför sagt vilka jag tyckte var sexigast var det väl inte så oklart?
AKS skrev:Capt. Peroxide skrev:AKS skrev:Nej. Skojar inte.Men jag tycker inte att nån av dem är ful. Anya tycker jag ser högst ordinär ut, varken söt eller snygg. Willow är söt. Buffy ser bra ut, men hon är inte sådär snygg som många tycker att hon är. Absolut en fin tjej dock.
Nu handlade det ju inte om hur snygg hon är, utan hur sexig.
Vad får dig att tro att jag inte visste att det var den tråden jag var inne i? Mitt svar på frågan finns i ett tidigare inlägg om du är intresserad. Jag svarade på andras inlägg i denna tråd i det inlägg du citerar.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare