Find out what happens when cartoon characters stop being polite- and start making out in hot tubs
Find out what happens when cartoon characters stop being polite- and start making out in hot tubs
Tinwiel skrev:Ewan McGregor!Jag har inte sett Long way round men det låter väldigt intressant...
Glorificus skrev:Long Way Down is also being made into a TV series.
caffeineaddict skrev:Jag börjar få lite ont om komedier nu. The Office US, Young Ones, Mr. Show, Little Britain, Curb (som jag fortfarande inte riktigt vet vad jag tycker om efter S1, men ska ge en mer ordentlig chans) och The Larry Sanders Show har jag som sagt kvar att se, men efter det kommer jag inte spontant på några fler som jag vill se... tips och förslag, plix!
The Buffster skrev:chanda skrev:House -Bara för HL skulle
Och Robert Sean Leonard! Honom får man inte glömma. Jag älskar honom! Wilson!
caffeineaddict skrev:Young Ones /.../har jag som sagt kvar att se...
MissKittyFantastico skrev:caffeineaddict skrev:Young Ones /.../har jag som sagt kvar att se...
Jag missförstod. Trodde att du sett Young Ones. Då är frågan VARFÖR I HELA FRIDEN HAR DU INTE SETT YOUNG ONES!?!?!
caffeineaddict skrev:Jag börjar få lite ont om komedier nu. The Office US, Young Ones, Mr. Show, Little Britain, Curb (som jag fortfarande inte riktigt vet vad jag tycker om efter S1, men ska ge en mer ordentlig chans) och The Larry Sanders Show har jag som sagt kvar att se, men efter det kommer jag inte spontant på några fler som jag vill se... tips och förslag, plix!
noike skrev:caffeineaddict skrev:noike: Lakes verkar vara sjukt omöjligt att få tag på via nätet dessutom... annars är jag sugen på den.
Ah, visst fan. Det var ju därför jag impulshandlade den äckligt billigt på play förra sommaren.
HippieSpellan skrev:blackadder är ju rowens enda bra roll ever=)
HippieSpellan skrev:blackadder är ju rowens enda bra roll ever=)
adolvsson skrev:Caffe: Gief plix, gimme a whisper when you're ready.
caffeineaddict skrev:adolvsson skrev:Caffe: Gief plix, gimme a whisper when you're ready.
Det ska vi fixa, darlin'.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare