madskellig skrev:Det blir en säsong 2 Yay!
Kanal 5 skrev:Snart är det premiär för Friday Night Lights - en av höstens mest omskrivna ungdomsserier i USA där vi följer ett gäng ungdomar i Texas vars liv kretsar kring amerikansk fotboll. Friday Night Lights har premiär tisdag 29 maj.
Tinwiel skrev:101
Snyggt filmat, välskriven dialog, trovärdiga karaktärer. Problemet för mig efter ett avsnitt är väl att det är så mycket fotboll (trots att det var lite spännande där ett tag). Jag är oftast väldigt uttråkad av sport. Men jag tänker se minst 5 avsnitt och se vad jag tycker då. Om inte annat så kan jag spejsa ut under fotbollsdelarna.
edit: Och jag var tvungen att imdb:a hon som spelar fru coach, jag höll på att bli galen för att jag inte kom på vem det var. Det är ju hon från Spin City!
TMQ really likes "Friday Night Lights." Many episodes did, however, veer dangerously toward chick-flick. Longing glances, nonstop relationship talk -- an announcer might as well say, WE INTERRUPT THIS PROGRAM FOR A FOOTBALL SCENE.
HeY skrev:Tinwiel skrev:101
Snyggt filmat, välskriven dialog, trovärdiga karaktärer. Problemet för mig efter ett avsnitt är väl att det är så mycket fotboll (trots att det var lite spännande där ett tag). Jag är oftast väldigt uttråkad av sport. Men jag tänker se minst 5 avsnitt och se vad jag tycker då. Om inte annat så kan jag spejsa ut under fotbollsdelarna.
edit: Och jag var tvungen att imdb:a hon som spelar fru coach, jag höll på att bli galen för att jag inte kom på vem det var. Det är ju hon från Spin City!
Fotbollen kan jag acceptera och väldigt lätt se över. Dock så tycker jag att religionen och filmningen är svårare att vänja sig vid. Men som sagt har jag inte gett serien en ordenlig chans än utan bara sett 1x01-02.
Någon som förresten har hela säsongen och kan ge ut i hubben?
HeY skrev: (spoiler 1x02) Precis som förra gången så tyckte jag detta var bättre och konstigt är det inte heller när man tänker på att det är Jason Katims som har skrivit det (Roswell)
Glorificus skrev:Hihi, du är inte en idiot, du gav det ju en ny chans. Jättebra att du såg om första avsnittet då och inte gick direkt på 1x02. Men det blir bara bättre... jag fastnade kring 1x03-04.HeY skrev: (spoiler 1x02) Precis som förra gången så tyckte jag detta var bättre och konstigt är det inte heller när man tänker på att det är Jason Katims som har skrivit det (Roswell)
Ja!!Han får in så mycket känsla och äkthet i alla sina serier... My So-Called Life, Roswell, FNL...
![]()
eriked skrev:Hade trott att det skulle vara mer åt OTH/OC hållet med extra sport.
Glorificus skrev:Bra att det tog slut mellan Tim och grannkvinnan,
caffeineaddict skrev: (spoiler 1.18) Glömde förresten nämna i förra avsnittet att flera av quad-rugbybitarna verkar inspirerade eller tagna från fantastiska dokumentären Murderball.
adolvsson skrev:En massa kärlek till Friday Night Lights.
adolvsson skrev:1) Folk nämner musiken för sällan. Jag älskar soundtracket.
caffeineaddict skrev:adolvsson skrev:1) Folk nämner musiken för sällan. Jag älskar soundtracket.
Snuffy! Och musiken låter verkligen HELT olik WW och/eller Studio 60-musiken. The man's got talent.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]