caffeineaddict skrev:Så, såhär efter första säsongen: är Heroes värt att titta ikapp under sommaren innan S2 börjar?
noike skrev:caffeineaddict skrev:Så, såhär efter första säsongen: är Heroes värt att titta ikapp under sommaren innan S2 börjar?
Beror på vad hade du annars tänkt se.
noike skrev:caffeineaddict skrev:Så, såhär efter första säsongen: är Heroes värt att titta ikapp under sommaren innan S2 börjar?
caffeineaddict skrev:De serier jag har osedda på datorn:
The Young Ones
noike skrev:caffeineaddict skrev:De serier jag har osedda på datorn:
The Young Ones
Osedd? Vad fan är fel på dig? Snacka om trasig DNA-stege.
Grey's Anatomy
Tinwiel skrev:The Office Us, caffe!
My So-Called Life
Oxytocin skrev:Har du glömt hur man skriver nåt annat än det Fredrik? Du verkar mest ha hakat upp dig sista dagarna...
Illyria skrev:noike skrev:caffeineaddict skrev:Så, såhär efter första säsongen: är Heroes värt att titta ikapp under sommaren innan S2 börjar?
Värt att titta ikapp, men beroende på annat är frågan vad som ska prioriteras.
Dessa skulle jag satsa på före Heroes:
Big Love
Life on Mars
My So-Called Life
Northern Exposure
The Office US
HeY skrev:Big Love före Heroes? Crazy!
Illyria skrev:Jag behöver också en helt ny (för mig) serie att titta på, och den ska helst falla inom ramen för kvalitetsserie. Ingen specifik genre, men inga komediserier. Vilken eller vilka serier har jag missat och bör se under sommaren?
Illyria skrev:Hustle har jag testat ett avsnitt, inte min sorts serie, Spooks verkar sådär. Lakes har jag aldrig hört talas om. Profit kanske. Blackpool tänkte jag testa inför Viva Laughlin på CBS i höst.
Börjar leta Profit-torrent.HeY skrev:Big Love före Heroes? Crazy!
Absolut Big Love före Heroes. Why? Se ifatt innan s2 börjar i juni och ha en fin sommarserie att följa. Big Love är väldigt underskattat!
caffeineaddict skrev:noike: Lakes verkar vara sjukt omöjligt att få tag på via nätet dessutom... annars är jag sugen på den.
Illyria skrev:Är Odyssey 5 hållbar som serie? Minns att jag sett piloten men sen aldrig fortsatte då den verkade vara lite åt det enerverande actionhållet. En sån serie känns som den måste vara riktigt smart för att klara hålla uppe intresset.
adolvsson skrev:Illyria skrev:Är Odyssey 5 hållbar som serie? Minns att jag sett piloten men sen aldrig fortsatte då den verkade vara lite åt det enerverande actionhållet. En sån serie känns som den måste vara riktigt smart för att klara hålla uppe intresset.
Det är den.
adolvsson skrev:Oxytocin skrev:Har du glömt hur man skriver nåt annat än det Fredrik? Du verkar mest ha hakat upp dig sista dagarna...
Men men... det var inte jag som började! Noike höll ju igång före! Och innan dess Tinwiel! Och Martin! Och Michael! DET VAR MICHAELS FEL!!
Tinwiel skrev:Vi är så roliga!![]()
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare