Illyria skrev:Lite mer om s2: Masuka kommer vara en regular
Jag sa ju att det är någonting skumt med honom... Yes!!!
Illyria skrev:Lite mer om s2: Masuka kommer vara en regular
Illyria skrev:Skumt på vilket sätt? Masuka som regular kommer bli bra, jag tror inte han läggs till för han är skum utan för att det är en bra karaktär som de vill använda mer.
Capt. Peroxide skrev:Varför bryr sig för övrigt Dexter, en mördare utan känslor, om människor behandlar andra illa? Borde han inte helt enkelt fascineras av snyggt utförda knivhugg och skita i resten? Eller är det något han tagit till sig för att vara "normal"? Som när Faith driver med Buffys moraliska patos i "Who are You?" - "Because it's WRONG!""
Jenny in Toronto: I am absolutely dying to know when Dexter is coming back! Please tell me you know and you have some season two scoop! Thanks!
Showtime now says season two of our darling Dexter starts in October. Production on season two begins in late May, and when I last spoke with Julie Benz about the show, she told me, "All I know is I have to deal with the implications of the shoe!" (You do remember the shoe of her ex-hubby, who was framed for parole violations by Dex, right?) And Lauren Vélez told me her detective character, who got demoted at the end of season one, should not be counted out. "I don't think she's gonna spend too much time crawling up. I think she's just gonna get up."
adolvsson skrev:Ingen svacka, jag älskar Heroes, men i slutändan när båda säsongerna är över slår nock Dexter snäppet starkare.
Min 3-i-topp över säsongens nya serier borde således ha blivit som följer:1. Studio 60
2. Dexter
3. Heroes
HeY skrev:Jag håller på att ta hem Dexter nu (klart om drygt 2h eller ngt). Jag har hört att serien ska vara bra men exakt hur bra är den, alltså rankas den högt av er på listan över bästa nya serier i år (bättre än Heroes?) ?
Är hela säsongen bra, eller blir det svacka? Sedan det viktigaste av allt, jag vet att den fått en ny säsong men exakt hur nervös behöver man vara för att den är i nerläggningsrisk efter säsong 2, har den haft höga tittare hittils?
CheeseGuy skrev:Mycket bättre än Heroes, dock sämre än Friday Night Lights. De första avsnitten är inte så lysande, men den blir bara bättre och bättre.
Den har haft bra tittarsiffror, men det är kabel, så det är inte lika viktigt ändå.
HeY skrev:CheeseGuy skrev:Mycket bättre än Heroes, dock sämre än Friday Night Lights. De första avsnitten är inte så lysande, men den blir bara bättre och bättre.
Den har haft bra tittarsiffror, men det är kabel, så det är inte lika viktigt ändå.
Menar du att FNL inte är lysande men blir bättre eller Dexter?
HeY skrev:Jag håller på att ta hem Dexter nu (klart om drygt 2h eller ngt). Jag har hört att serien ska vara bra men exakt hur bra är den, alltså rankas den högt av er på listan över bästa nya serier i år (bättre än Heroes?) ?
Är hela säsongen bra, eller blir det svacka? Sedan det viktigaste av allt, jag vet att den fått en ny säsong men exakt hur nervös behöver man vara för att den är i nerläggningsrisk efter säsong 2, har den haft höga tittare hittils?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare