CheeseGuy skrev:Bland de nya vill jag lägga till Damages (24/7) också. Advokater kanske inte låter så kul, men det är Glenn Close och FX.
Advokater låter väl visst kul

FX

CheeseGuy skrev:Bland de nya vill jag lägga till Damages (24/7) också. Advokater kanske inte låter så kul, men det är Glenn Close och FX.
gaspode skrev:Yay, Studio 60 på fredag.
Det enda som gör att saknaden av Office inte dödar mig.
adolvsson skrev:Fast sedan tar S60 slut.
För alltid.
The Buffster skrev:Tyst! Inte vill du väl att jag ska vara ledsen? Jag lever fortfarande i förnekelse, och jag trivs bra med det.
adolvsson skrev:Tröste-:lovebunny: till oss båda, ty jag känner som du och delad kanin är större kanin. Säger dom. Eller jag. Men det finns dom som säger att jag har rätt, och det har jag nu.
LWes skrev:Vart är Traveler någonstans? Det var inte i torsdags och verkar borta från myepisodes.com
noike skrev:LWes skrev:Vart är Traveler någonstans? Det var inte i torsdags och verkar borta från myepisodes.com
Det är där.
06-Jun-2007 Traveler 01x02
Glorificus skrev:Aha, det är popcorn den lille pysen håller i! Nu är det ju hur tydligt som helst.
noike skrev:Popcorn är svårare att göra smått än vad man kan tro. De är ju så små i vanliga fall.
The Buffster skrev:CheeseGuy skrev:Bland de nya vill jag lägga till Damages (24/7) också. Advokater kanske inte låter så kul, men det är Glenn Close och FX.
Advokater låter väl visst kul. Glenn Close och FX gör att det hela verkar ännu bättre förståss.
Men förnekelse var det
noike skrev:YO PEEPS!
17-Jun-2007 Robot Chicken 02x00 Star Wars Special
DAMNIT! Jag skulle sparat premiären för popcorn-smileyn för det här.
adolvsson skrev:noike skrev:Popcorn är svårare att göra smått än vad man kan tro. De är ju så små i vanliga fall.
Jag kan tänka mig hur jäkligt det måste ha varit att få till saltkornen då.
Du får helt enkelt ta Buffy-paus efter Go Fish. Lättast att stanna där.AKS skrev:EDIT: Eftersom jag inte tror att jag kommer att kunna sluta se BtVS efter S2 så måste dock frågan ställas: Kommer jag att hinna med FNL och The Wire i sommar?!
AKS skrev:Lättast efter Go Fish?! Ironin flödar förstår jag... :)
Noam skrev:Är det någon som har tips på ett bra karaktärsdrama nu när alla serier har slutat?
Gilmore Girls
The O.C.
Grey's Anatomy
One Tree Hill
Desperate Housewives
The L Word
.. har jag sett och gillar. Vilka andra finns?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare