HeY skrev:Ingen mer Kristen Bell som tuff PI bara som tråkig voiceover i något som verkar vara en fjortisserie.
Illyria skrev:HeY skrev:Ingen mer Kristen Bell som tuff PI bara som tråkig voiceover i något som verkar vara en fjortisserie.
När jag först läste om VO för Gossip Girl tänkte jag att jag måste titta för KB:s skull, men efter att ha sett några preview-klipp så ser det förfärligt ut. Det är ett gäng 09:ers i New York och KB "spelar" en 09:er. Nej tack. Får dig enbart att tänka på mer fantastiska VO:s i Veroncia Mars.
Peppe skrev:Slår vad om att Mean Girls är 100 gånger bättre än den serien någonsin skulle kunna komma i närheten av! Mean Girls är fantastisk![]()
Trist med ett så ointressant projekt, men Veronica Mars har ändå börjat bli lite tråkigt på senare tid. Kanske har tröttnat helt enkelt.
HeY skrev:Peppe skrev:Slår vad om att Mean Girls är 100 gånger bättre än den serien någonsin skulle kunna komma i närheten av! Mean Girls är fantastisk![]()
Trist med ett så ointressant projekt, men Veronica Mars har ändå börjat bli lite tråkigt på senare tid. Kanske har tröttnat helt enkelt.
What? Mean Girls? fantastiskt?
Ser du på film ofta![]()
Nej men alla gillar ju olika saker förståss, Mean Girls var inget för mig. Den var lite kul ibland men jag gillar varken Lohan eller skriptet speciellt mycket. Det enda som någonsin skulle få mig att se fler Lohan-kärleks-komedier skulle vara riktigt bra medskådespelare. Samarie Armstrong är det enda som gör mig lite intresserad av t.ex Just My Luck, men scenerna hon inte är med i skulle nog inte vara så mycket.
Men lite mycket off-topic kanske, jag är ledsen över att serien är slut; EXTREMT ledsen. Jag tycker också att det är förfärligt och skamfult att den bästa fortsättningen som KB får inom TV är som VO till Josh Schwartz rebound-serie.
Illyria skrev:Amanda Seyfried är ju med i Mean Girls också.
lilith skrev:3.19-3.20
Det var kusligt när hon krupit in i det där huset och fick syn på ett porträtt av döda kompisen (glömt nu vad hon heter). Vafan nu då! Jag stirrade lika mycket som Veronica. Ska hon ha med det här att göra?!
HeY skrev:lilith skrev:3.19-3.20
Det var kusligt när hon krupit in i det där huset och fick syn på ett porträtt av döda kompisen (glömt nu vad hon heter). Vafan nu då! Jag stirrade lika mycket som Veronica. Ska hon ha med det här att göra?!
Hennes namn är Lily.
Illyria skrev:HeY skrev:lilith skrev:3.19-3.20
Hennes namn är Lily.
Nej henne namn är Lilly.
Det var en bra final, men som säsongsfinal, inte seriefinal.
Håller med till 100%. Mer farliga situationer för V hade gjort serien ännu bättre imo. *drömmer om en FBI-serie med V i huvudrollen (om med en kopia av den där hårddisken nära till hands)*Illyria skrev: (spoiler seriefinalen) Clarence effing Weidman! Mac som datar! Wallace som BFF! Weevil hjälper till! Leo! Veronica fotar och är riktig detektiv! Ett riktigt CotW! Klasskrig! Pappa/dotter-relationen! Riktiga konversationer mellan LoVe! Det är vad serien går ut på. Det är Veronica Mars.
gaspode skrev:Men!!! så kan de ju inte göra. Här har man gett upp på serien och tänkt att det nog inte gjorde så mycket att de la ner den, och så kommer de med ett dubbelavsnitt av nästan S1-klass!
Illyria skrev:Clarence effing Weidman! Mac som datar! Wallace som BFF! Weevil hjälper till! Leo! Veronica fotar och är riktig detektiv! Ett riktigt CotW! Klasskrig! Pappa/dotter-relationen! Riktiga konversationer mellan LoVe! Det är vad serien går ut på. Det är Veronica Mars. Och nu är det slut.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare