Noam skrev:The Black Donnellys, 4 unseen episodes
The Black Donneleys hade jag tänkt börja se till sommaren, men den blev inställd nu va? Blev det något riktigt slut för i så fall kanske det är något ändå?
Noam skrev:The Black Donnellys, 4 unseen episodes
Tob skrev:Trailer till The Sarah Conner Chronicles.
Från det att Terminator temat börjar spelas har jag rysningar. Japp, så är det, fan alltså att detta inte börjar till hösten. Jag känner mig lite sorgsen över det.
AKS skrev:och är efter detta lite tveksam till Lena Heady.
LWes skrev:Min fråga är: Bör jag se alla filmerna innan serien börjar
men guuuuud... T2, tidernas bästa actionfilm!! Se nu!LWes skrev:Jag har inte sett Terminator förutom eventuellt när jag var liten och har inga minnen av någonting relevant
Efter T1Noam skrev:men guuuuud... T2, tidernas bästa actionfilm!!LWes skrev:Jag har inte sett Terminator förutom eventuellt när jag var liten och har inga minnen av någonting relevant
AKS skrev:Nej, nej... Så här ser det ut:
1. ALIENS
2. Terminator 2
3. The Terminator
Skulle man inte ignorera T3, dvs skita i allt som händer efter T2 och skapa sin egen story?HeY skrev:Jag är lite med på LWes sida, jag undrar hur serien kommer att kännas när man vet hur det slutar.
Noam skrev:Skulle man inte ignorera T3, dvs skita i allt som händer efter T2 och skapa sin egen story?HeY skrev:Jag är lite med på LWes sida, jag undrar hur serien kommer att kännas när man vet hur det slutar.
LWes skrev:tror jag i full grad att tv-serien kommer räknas som canon, precis som alla filmerna.
AKS skrev:IASIP?
HippieSpellan skrev:får man säga thats what she said eller är det för elakt?
Glorificus skrev:Snart dags för sommarserier!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]