Jag ville verkligen ha mer Office.
AKS skrev:Verkar inte som att säsongen blir entimmesavsnitt nästa år, men det blir fyra entimmesavsnitt i alla fall:
http://www.eonline.com/gossip/kristin/d ... 7be4480c97
AKS skrev:Är nästa vecka sista avsnittet?
AKS skrev:Men du fortsätter väl med S2...? Den är mycket bättre än S1 och TOUS blir definitivt sin egen serie iom S2.
A bear skrev:Jodå. Lite mer chans ska den få. Med tanke på storleken på spoilerblocksen ovan antar jag att NÅNTING mer än basketmatcher och espressomaskiner måste hända...
Tinwiel skrev:(that's what she said)
adolvsson skrev:2x10
Blondinens (tsssk, jag och namn) reaktion på att Kelly pussar Dwight var lysande också. Jag älskar att deras relation har trots allt inte bekräftats i ord, och bara visats med ett par scener, förbannat snyggt gjort.
Once, as a joke, Packer banged every chick in the office. [giggles] It was hysterical.
AKS skrev:Oj, det är *mer* än okej!
I don't believe you. Continue.
adolvsson skrev:*Dessutom, om t o m en sån som Michael kan dra till sig två såpass starka kvinnor som Jan och Michael, ger det hopp även för mig. Haha. I'm so sad...
noike skrev:Jan och vem sa du?
Karen: Jim's nice enough. I dont... I don't know how well he's fitting in here. He's always looking at the camera like this. [makes classic "Jim"-camera face] What is that?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]