lilith skrev:1. Ivanhoe.
AKS skrev:Samma här. Fast hur många är svårt då man vet att man sett den sen barnsben. Men inte mer än 5-8 gånger i alla fall för på senare år har jag inte sett den.
gaspode skrev:jag säger som fredrik. jag vet att Ivanhoe inte är med på listan iaf.
AKS skrev:Samma här. Fast hur många är svårt då man vet att man sett den sen barnsben. Men inte mer än 5-8 gånger i alla fall för på senare år har jag inte sett den.
noike skrev:AKS skrev:Samma här. Fast hur många är svårt då man vet att man sett den sen barnsben. Men inte mer än 5-8 gånger i alla fall för på senare år har jag inte sett den.
Skulle säga totalt för min del. För det är inte en bra film och jag är emot påtvingade traditioner.
Tinwiel skrev:noike skrev:AKS skrev:Samma här. Fast hur många är svårt då man vet att man sett den sen barnsben. Men inte mer än 5-8 gånger i alla fall för på senare år har jag inte sett den.
Skulle säga totalt för min del. För det är inte en bra film och jag är emot påtvingade traditioner.
Jag vet inte om det handlar så mycket om tradition för min del, utan snarare det är snarare latmasken i mig som ligger i soffan på nyårsdagen och då råkar det vara Ivanhoe på tvn. Jag tycker faktiskt att filmen är rätt så underhållande så jag ser gärna om den. Sam Neill!
lilith skrev:Jag tycker om Ivanhoe, den är inte alls påtvingad.
Rombat skrev:Hade mått bra av lite dinasaurer den filmen. Så kunde Sam liksom rida ner raptorer med sin lands. Sen kunde han ta sin lans och rikta den mot fienden. Ge ge fienden vad han tål. Med sin lans.
Zaxx skrev:Ankan har hamnat i en såndära "bra-mode." (TM)
The Ankh skrev:Oh! Love me love me! More!
The Ankh skrev:Finns la alltid lite till!
The Ankh skrev:Stackarna. jaja.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]