HippieSpellan skrev:du kanske inte läste första meddelandet på nästa sida helt enkelt=)
Tinwiel skrev:HippieSpellan skrev:du kanske inte läste första meddelandet på nästa sida helt enkelt=)
Hehe.. nja. Kanske inte.
The Ankh skrev:Woff en ny heroestrpd! seriöst! varen gamla 90 sider<+
gaspode skrev:Den gamla tråden hade problem vid sidbrytningar, så här är en ny att leka i. Paja inte den här också nu!
The Ankh skrev:vilken undervbar avatar du har HeY!
Milo FTW!
HippieSpellan skrev:for the win. jag gillar clairbear. fast hon låter alltid täpt i näsan, kanske nosejob... men hon har samma näsa som i ally
LWes skrev:The Ankh skrev:Lwes!
The Ankh skrev:Originalet är Fuck The World. men bf menar For The Win.
Sick.. men de e bsara att vänja sig.
ftw 486 up, 201 down
In biker gangs it meant Fuck the World,
but in online usage it mainly means For the Win.
When you see FTW, don't ever get a biker confused with a gamer or else you might be like "stfu n00b" and then get your face smashed in.
lilith skrev:The Ankh skrev:Originalet är Fuck The World. men bf menar For The Win.
Sick.. men de e bsara att vänja sig.
Är det så? Jag tänker alltid Fuck the world, fast jag vet ni menar For the win....
HeY skrev:HippieSpellan skrev:for the win. jag gillar clairbear. fast hon låter alltid täpt i näsan, kanske nosejob... men hon har samma näsa som i ally
Tack så mycket, får skriva upp "Fuck the World" och "For the Win" så jag inte glömmer det igen.
Jag tycker Hayden är jättegullig på alla sätt, rösten, utseéndet, allt!
LWes skrev:HeY skrev:HippieSpellan skrev:for the win. jag gillar clairbear. fast hon låter alltid täpt i näsan, kanske nosejob... men hon har samma näsa som i ally
Tack så mycket, får skriva upp "Fuck the World" och "For the Win" så jag inte glömmer det igen.
Jag tycker Hayden är jättegullig på alla sätt, rösten, utseéndet, allt!
Hon är så gullig! Man vill bara nypa henne i kinderna och ta hand om henne som en kattunge! IYKWIM GFETE IRL
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Internet_slang_phrases
Han är en modern Kitty Pride ju. Fast man. Han kan fasa med sig allt han rör vid. Skulle vara kul att veta om han förstör elektroniska kretsar om han fasar igenom dem, som Kitty gör.lilith skrev:Ok, ny tråd. Då postar jag mitt inlägg om veckans avsnitt igen i den här. Glad att slippa den knäppa tråden..
1.21
Ok, känns lite som mellanavsnitt. Men det var kul att se Sylar "som människa". Men det var kanske sista glimten av det...
Måste säga att botemedlet till den lilla flickan ju inte kan vara Mohinders antikroppar, det borde ju vara antikroppar från flickans syskon. Ologiskt.
Tyckte det också var ologiskt att Niki kunde följa med genom väggen. Fast, å andra sidan, han (glömt vad han heter nu, MD?) kan ju ta med sig kläderna, så kanske kan ha ta med sig allt han rör vi genom materia.Såg det här med fransk text som delvis skymde den engelska. Får nog se om det.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare