poser skrev:Spiderman 3, årets sämsta film, now you know.
noike skrev:poser skrev:Vad tyckte du om tvåan?
Dålig, fast den här var sämre.
adolvsson skrev:noike skrev:poser skrev:Vad tyckte du om tvåan?
Dålig, fast den här var sämre.
Phew! Och med ens kände jag mig lite tryggare. På lördag, whee!!
poser skrev:Jag förstår verkligen inte hur ni kan tycka det är bra, löjligt jävla dravel.
Simon skrev:Ah, jag hade hoppats på lite noike-hat också så jag kunde känna mig helt säker på att den är bra
noike skrev:Nej. Du blandar ihop dem med den sista av filmerna om de gråtande dvärgarna på berget.
HippieSpellan skrev:noike skrev:Nej. Du blandar ihop dem med den sista av filmerna om de gråtande dvärgarna på berget.
bara den sista?
Oxytocin skrev:Little Miss Sunshine
Woohoo säger jag bara. Måbrafilm med en dos svart humor och sköna karaktärer. Hade velat se den länge, och idag då vi alla ligger fullkomligt utslagna efter kvällen igår kom filmen som en gudagåva.
Definitiv 4 av 5. Funderade en stund på 5:an till och med.... får se hur det känns om några dagar.
Se den!
lilith skrev:Jag hade sett fram emot Spiderman 3. Gillade nämnligen 1an och gillar ju superhjälte-grejer i allmänhet.
Men jag hade inte sett Spiderman 2. Så jag såg den i helgen (spelade in från tv nu när de gick, lämpligt nog). Och blev så beskviken. Vilket skit. Usla klichéartade grejer jag förväntades skrocka åt. Det är snyggt gjort, men lämnar övrigt att önska på i stort sett alla andra plan. Bah. Nu har jag helt tappat sugen att se 3an.
Men finns det nån som tycket att 3an överglänser 2an, kan jag väl tänka mig att se den ändå......Annars får det vara.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]