dansdansdans skrev:jag såg ut såhär under hela avsnittet![]()
väldigt x-men-igt. i love it!
jag satt å undrade vart syler var under avsnittet med, undrade hur han blev den som blev bomben istället för peter.. och varför nathan blivit så ond. så var det nathan-sylar. det fick de ihop bra.
Off skrev:Ohhhh
1x20
Sen kan man ju undra varför hjältarna alltid ska ha stora ärr i framtiden, speciellt en hjälte som har regenpowers.
Off skrev:Ohhhh
1x20
Sen kan man ju undra varför hjältarna alltid ska ha stora ärr i framtiden, speciellt en hjälte som har regenpowers.
Writers made a mistake. Deal.adolvsson skrev:Off skrev:Ohhhh
1x20
Han var ju inte bara med om en stor explosion, han var den stora explosionen. Den skiten lär ha haft sin effekt på honom, inte konstigt om den slog ut regenereringskraften helt (kommer inte ihåg om han använde den i 1x20) eller åtminstone tillräckligt mycket för att ge honon vissa permanenta skador. Som ärret.
adolvsson skrev:Han var ju inte bara med om en stor explosion, han var den stora explosionen. Den skiten lär ha haft sin effekt på honom, inte konstigt om den slog ut regenereringskraften helt (kommer inte ihåg om han använde den i 1x20) eller åtminstone tillräckligt mycket för att ge honon vissa permanenta skador. Som ärret.
HippieSpellan skrev:fast det kräver egentligen att han bara har en summa av krafter egentligen... väl.
gaspode skrev:Off skrev:Ohhhh
1x20
Vi bestämde att det var för att han tyckte det såg coolt ut så han regenererade sig inte där.
Tam skrev:1x20 var bra, ja.
Hoppas Sylar tar död på shepeshifter-tjejen snart. Sylar tycker jag väl om rätt sällan egentligen, men med all sin klyschighet är han nog den enda som kan klara av det ännu jobbigare fenomenet shapeshifting. Tänker att det skulle passa.
Tinwiel skrev:Tam skrev:1x20 var bra, ja.
Hoppas Sylar tar död på shepeshifter-tjejen snart. Sylar tycker jag väl om rätt sällan egentligen, men med all sin klyschighet är han nog den enda som kan klara av det ännu jobbigare fenomenet shapeshifting. Tänker att det skulle passa.
sylar har väl redan tagit död på shapeshiftern? Det är ju därför han kan shapeshifta till Nathan/presidenten.
Garim skrev:Tinwiel skrev:Tam skrev:1x20 var bra, ja.
sylar har väl redan tagit död på shapeshiftern? Det är ju därför han kan shapeshifta till Nathan/presidenten.
Nej, det hände ju 5 år in i framtiden... I nutid lever shapeshiftern.
Tinwiel skrev:Jaha, ni menar så. Jag missförstod.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare