Ruccola skrev:Producenterna har sagt att de är cyloner.
noike skrev:3.20: Tänkte också på att det där inte stämde riktigt meds Tigh och tiden om han är en Cylon. Han kände Adama innan denne arbetat sig upp till någon position, så minst 30 år. Tigh ska sedan in i samhället och sådan där så Cylonerna måste som mest haft fem år eller så på sig att skapa människomodellerna från de dåligt utvecklad Centurions mk I. Och sedan inte gjort någonting alls i 35 år.
Hur som helst förutsätter Tigh=Cylon i samband med flashbacksen om honom och Adama att de inte deltog i första Cylonkriget. Vilket jag tycker antytts rätt rejält under de första två säsongern.
gaspode skrev: (spoiler flashbacks) Borde ju inte krävas mycket fantasi från Adama för att ha fattat att de försökte göra människoliknande Cylons...
gaspode skrev:lilith:
Jag har inte sett filmen för jag kom på att jag hade skolarbete som var tvunget att vara fixat tills imorgon, men jag läste din första spoiler-rad ändå.
Anledningen att jag blev undrande var att jag hade för mig att det var en sån chock för alla att de såg ut som vanliga människor.. ingen big deal alls heller.
ok, jag läste resten av ditt första spoilerblock också..
Det jag menar är att det kanske inte borde kommit som en chock för mänskligheten när de visste att Cylonsarna experimenterade åt det hållet.
Men det var en snabb reflektion och alls inget jag stör mig på. Kanske viftade de bort det som orimligt helt enkelt.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare