Tinwiel skrev:AKS: Vann inte den där rödhåriga tjejen C6? Hon var ok, men inte min absoluta favorit. C5 vann ju Danielle! Hon var helt underbar och jag är så nöjd att hon vann.
AKS skrev:8.05: Medhåll om att det var fel person som åkte ut. verkligen fin tjej och ett eller två mindre bra foton då vissa knappt ens klarat av ett foto? Nåt är wack kan jag säga.
Tycker denna säsong hittills är mycket bättre än förra och kanske den innan också. Kommer inte rikigt ihåg. Vilka vann C7 och C6? I vilket fall som helst så är serien mer underhållande än på ett bra tag.
Matt skrev:Tinwiel skrev:AKS: Vann inte den där rödhåriga tjejen C6? Hon var ok, men inte min absoluta favorit. C5 vann ju Danielle! Hon var helt underbar och jag är så nöjd att hon vann.
NÄ Danielle van sexan, Nicole van femman. Get your facts straight
HeY skrev:Vet inte om du skulle vara ironisk där men de som van C6-7 var iaf Daniell (som antagligen blivigt tvingad att byta namn till Dani för att det är mer modelligt) och Caridee.
AKS skrev:HeY skrev:Vet inte om du skulle vara ironisk där men de som van C6-7 var iaf Daniell (som antagligen blivigt tvingad att byta namn till Dani för att det är mer modelligt) och Caridee.
Hehe, nej jag var inte ironisk alls. Vad kunde tolkas som ironiskt? *nyfiken*
Tack för svaren! Danielle hejade jag på. Nicole var meh tycker jag nog. Tror jag. Carridee... det gillar jag inte, men hela förra säsongen kändes så... jag vet inte. Ja, ja... Bara att acceptera.
AKS skrev:Ah! Nej, jag förstår nu att det skulle kunna tolkas så.
Tinwiel skrev:Natasha är hemsk, hon måste åka ut snart. Den där saken hon gör med ansiktet ser helt freaky ut.. Hon kanske kan bli en bra modell, om hon gör katalogjobb eller sånt där man bara ska vara "snygg" (fast så vacker är hon inte..) men nån ANTM är hon inte.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare