Binchy skrev:som skitstövel/ex-pojkvän .
Are there any other kind

Binchy skrev:som skitstövel/ex-pojkvän .
Rombat skrev:Nope, för rövhål är ex-flickvänner.Crashdummie skrev:Binchy skrev:som skitstövel/ex-pojkvän .
Are there any other kind
Crashdummie skrev:Binchy skrev:som skitstövel/ex-pojkvän .
Are there any other kind
Binchy skrev:Det var väldigt knepigt att se "Mal" som skitstövel, han är ju the good guy, ju!
Glorificus skrev:Binchy skrev:Det var väldigt knepigt att se "Mal" som skitstövel, han är ju the good guy, ju!
(spoiler hela Buffy) Förutom när han är präst!
Glorificus skrev:Mm.. Nathan. Varm arm.
I aim to misbehave
lilith skrev:Spuffy skrev:lilith skrev:Nu är Christian Kane med Angelina Jolie...(kollar tv-tablå)...i Life or Something Like It. Så vackra de är.
De två! Yeah!
Hell yeah!
Spuffy skrev:lilith skrev:Och hon är blond! That does it! Jag ska snart bli blond.
Ååhhhhh!!! Jag ska snawrtbli rödhårig igen jag!!
caffeineaddict skrev:Spuffy skrev:lilith skrev:Och hon är blond! That does it! Jag ska snart bli blond.
Ååhhhhh!!! Jag ska snawrtbli rödhårig igen jag!!
Jag ska bli... jag vet inte! Man kanske borde hitta på något roligt att färga håret till. Lite lagom desperat sådär.
Glorificus skrev:Crashdummie skrev:Glorificus skrev:Mm.. Nathan. Varm arm.
Say what?
Hehe.
Edit: Ooh, 4000 inlägg!
Tam skrev:Illyria skrev:Marc Blucas är med i senaste House and guess what - han spelar en militär.
Oj! Det ser jag fram emot att se!
lilith skrev:Nu är Christian Kane med Angelina Jolie...(kollar tv-tablå)...i Life or Something Like It. Så vackra de är.
Tea skrev:lilith skrev:Nu är Christian Kane med Angelina Jolie...(kollar tv-tablå)...i Life or Something Like It. Så vackra de är.
gaaaaah missade ju!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ville sukta lite kane....
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]