caffeineaddict skrev:EDIT: Nu hittade jag den med det namnet, och kunde jämföra med de andra mixarna (hade inte kvar avsnittet att jämföra med). Det är egentligen "Shep Pettibone"-remixen. Gissade nästan det även tidigare i veckan, men ville bli helt säker innan jag började påstå saker.
caffeineaddict skrev: (spoiler 4.13) Aaaaaaw... married boys!
Och Justin gjorde bra ifrån sig i Hollywood. Nu sitter jag ju riktigt och hoppas på Rage: The Movie... även om något fortfarande gör mig lite tveksam.
Härligt att Emmett och Ted hittat tillbaka till varandra. De är bäst så, som bästa vänner.
Tyckte Mel & Lindseys konflikt var smått intressant i början när Sam fortfarande var med i bilden, men nu är den bara irriterande. Vafan, Lindsey förlät väl Mel ganska fort när hon var otrogen i S1 eller S2? Ska det vara så jävla annorlunda för att Sam hade en kuk (även om otrohet när man är gift inte är en särskilt bra idé oavsett)? Inte så värst öppensinnat... men just nu orkar jag inte bry mig vilket håll det än går åt. Synd, för jag gillar ju verkligen The Munchers från och till...
Nu säsongsavslutningen!
LauraP skrev:Äh, vaddå? QAF är bara EN (!) säsong och utspelar sig i england, inte sånt här amerikanskt trams- skärpning!!
Tinwiel skrev:I'm so proud! *snyftar lite sådär som Emmet brukar göra*
Tinwiel skrev:QaF US!
caffeineaddict skrev:Jaha, då var det inte så mycket kvar...
Glorificus skrev:caffeineaddict skrev:Jaha, då var det inte så mycket kvar...
Gaaah! Jag blir nervös trots att det inte är jag själv som bara har en säsong kvar...
caffeineaddict skrev:LauraP skrev:Äh, vaddå? QAF är bara EN (!) säsong och utspelar sig i england, inte sånt här amerikanskt trams- skärpning!!
Hehe.Ja, på det stora hela måste jag väl säga att jag också fortfarande är väldigt mycket mer förtjust i den brittiska varianten (även om vi sedan kan diskutera huruvida den har en säsong eller två...), men jag har lärt mig att vid det här laget tycka väldigt mycket om amerikanska QaF också.
caffeineaddict skrev:LauraP skrev:Äh, vaddå? QAF är bara EN (!) säsong och utspelar sig i england, inte sånt här amerikanskt trams- skärpning!!
Hehe.Ja, på det stora hela måste jag väl säga att jag också fortfarande är väldigt mycket mer förtjust i den brittiska varianten (även om vi sedan kan diskutera huruvida den har en säsong eller två...), men jag har lärt mig att vid det här laget tycka väldigt mycket om amerikanska QaF också.
The Ankh skrev:caffeineaddict skrev:LauraP skrev:Äh, vaddå? QAF är bara EN (!) säsong och utspelar sig i england, inte sånt här amerikanskt trams- skärpning!!
Lägg av! Brian Kinney God Damn It!
Tinwiel skrev:The Ankh skrev:caffeineaddict skrev:LauraP skrev:Äh, vaddå? QAF är bara EN (!) säsong och utspelar sig i england, inte sånt här amerikanskt trams- skärpning!!
Lägg av! Brian Kinney God Damn It!
*kramar Ankhan av glädje* Och Sunshine! Och Emmet!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare