Tinwiel skrev:ÄR det nån som har fått tag på en originalrelease-rip av 4x09? Som är rar:ad? Jag hittar inte nånstans och jag vill ha så att det blir samma format som på dom andra avsnitten...
Det verkar inte vara rippat av någon av de vanliga grupperna. :/Tinwiel skrev:ÄR det nån som har fått tag på en originalrelease-rip av 4x09? Som är rar:ad? Jag hittar inte nånstans och jag vill ha så att det blir samma format som på dom andra avsnitten...
Noam skrev:Det verkar inte vara rippat av någon av de vanliga grupperna. :/Tinwiel skrev:ÄR det nån som har fått tag på en originalrelease-rip av 4x09? Som är rar:ad? Jag hittar inte nånstans och jag vill ha så att det blir samma format som på dom andra avsnitten...
The.L.Word.S04E09.HDTV.XviD-KYR \o/Tinwiel skrev:Noam skrev:Det verkar inte vara rippat av någon av de vanliga grupperna. :/Tinwiel skrev:ÄR det nån som har fått tag på en originalrelease-rip av 4x09? Som är rar:ad? Jag hittar inte nånstans och jag vill ha så att det blir samma format som på dom andra avsnitten...
Äsch! Om nån hittar kan ni säga till här så kan jag kanske få? Samma sak gäller om jag hittar såklart.
Noam skrev:The.L.Word.S04E09.HDTV.XviD-KYR \o/Tinwiel skrev:Noam skrev:Det verkar inte vara rippat av någon av de vanliga grupperna. :/Tinwiel skrev:ÄR det nån som har fått tag på en originalrelease-rip av 4x09? Som är rar:ad? Jag hittar inte nånstans och jag vill ha så att det blir samma format som på dom andra avsnitten...
Äsch! Om nån hittar kan ni säga till här så kan jag kanske få? Samma sak gäller om jag hittar såklart.
THE L WORD RENEWED FOR 5TH SEASON!
12 new episodes are set to begin production this summer and premiere on Showtime sometime in early 2008.
wyndham skrev:2x03
Det tyckte iallafall Shane var jättehett så hon börjar hångla med den inte helt omonstruösa damen på scen. Stackars Carmen tittar på och hämndpussas med stackars Jenny och då tittar stackars Shane på som går och hämndpussas med sina stackars ölflaskor.
wyndham skrev:2x03
Annars var det rätt trist det här. Sämsta avsnittet av hela serien tror jag. Det dras ut på intrigerna ännu mer och inget tyder på att nåt oväntat ska hända. Frågan är bara hur länge eländet fortsätter. Skillsmässan är nästan lika outhärdlig som föregångaren i en viss annan serie. Tina och Bette blir alltmer lika sina bitchmonsterofdeath-kusiner i QaF-US, och det är måttligt roande.
wyndham skrev:2x05
Bette är verkligen odräglig. "Buää, varför kan ingen förlåta mig? Bäst att jag säger lite mer vidriga saker till alla omkring mig. Det är ju så synd om mig och mitt jättemuseum som behöver pengar mycket mer än ideella organisationer för hemlösa. Och nu är det dags att vara martyr igen, buäää."
wyndham skrev:2x06
Shanes heta hångelkompis är tillbaka. Inte så dumt skådisjobb att dyka upp med jämna mellanrum och ligga i en soffa i bakgrunden med Shane i famnen.
wyndham skrev:2x08
Lara
madskellig skrev:Shane är utan tvekan bland det snyggaste jag sett i mitt livmen hon är också den karaktär jag intresserar mig mest för. Aldeles för lite fokus på henne.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare