A bear skrev:noike får hantera de där avsnitten när folk ska dö. Han är väl mest Tim Minearsk av oss.
Stop, you're making me blush.
A bear skrev:noike får hantera de där avsnitten när folk ska dö. Han är väl mest Tim Minearsk av oss.
noike skrev:A bear skrev:noike får hantera de där avsnitten när folk ska dö. Han är väl mest Tim Minearsk av oss.
A bear skrev:noike skrev:A bear skrev:noike får hantera de där avsnitten när folk ska dö. Han är väl mest Tim Minearsk av oss.
"Snälla ge dig" heter det!
ey skrev:A bear skrev:ey - fightkoreograf.
alla sparkar kalle i skrevet? vilken fest!
A bear skrev:Vi ska hitta sysslor till alla!
buffy_angel skrev:Snälla ge er de blir ingen säsong 8 !!!!
adolvsson skrev:A bear skrev:Vi ska hitta sysslor till alla!
Oh, oh, jag vill vara arbetsledare och peka åt folk! Jag behöver inte ha nåt ansvar, bara jag får peka.
caffeineaddict skrev:Fast om Bolvik-castingen var korrekt är det väl iofs jag som ska spela Xander eller Andrew. Eller så gör vi dem till en demonhybrid i säsongsöppnaren, Xandrew, så får jag spela båda två.
noike skrev:caffeineaddict skrev:Fast om Bolvik-castingen var korrekt är det väl iofs jag som ska spela Xander eller Andrew. Eller så gör vi dem till en demonhybrid i säsongsöppnaren, Xandrew, så får jag spela båda två.
Du kan spela bägge var för sig. Som Van Damme gjorde i Double Impact, fast du får ha peruk och ögonlapp i ena fallet.
caffeineaddict skrev:noike skrev:caffeineaddict skrev:Fast om Bolvik-castingen var korrekt är det väl iofs jag som ska spela Xander eller Andrew. Eller så gör vi dem till en demonhybrid i säsongsöppnaren, Xandrew, så får jag spela båda två.
Du kan spela bägge var för sig. Som Van Damme gjorde i Double Impact, fast du får ha peruk och ögonlapp i ena fallet.
Kan dock bli lite krångligt och ganska snuskigt om vi drar ihop en Xandrew-ihop-parning och jag helt plötsligt måste ha QaF-scener med mig själv...
forever skrev:ey skrev:A bear skrev:ey - fightkoreograf.
alla sparkar kalle i skrevet? vilken fest!
nej!
buffy_angel skrev:Ja jag skulle bli totalt överlycklig om det kom en ny sesong !! Men det kommer de inte att göra för de första har du gått alldeles för lång tid sedan sista avsnittet spelades in å för de andra så kommer de aldrig få alla de viktiga skådespelarna att ställa upp. De har gått vidare med sina kariärer å liv. Folk får tycka att jag är en glädjedödare men så läser man tex sesong 8 ! å så tror man att de kommit en ny sesong men det e bara löst ösketänkande å blir deppig igen. Jag tycker att buffy är världens bästa serie alla katigorier och har räddat mig i många deppiga stunder ! Men jag inser att det e slut även om de e tungt så e de så.....inse .....
Spuffy skrev:hihihihi sanna älskar den här tråden.- den är undearbat. vi tänker däremot ALDRIG GE OSS! ALDRIG!!!!!!!!!!!
ey skrev:snälla, ge er nu.
Spuffy skrev:sp1keout skrev:ey skrev:snälla, ge er nu.
Vi har väntat i fyra år, vi kan vänta fyra till! -sjunger-
JA!
ey skrev:snälla, ge er nu.
somandra skrev:s 8 blev i serie format i stället det jag undrar är om det blir någon buffy tv-film eller om det dog helt ut.var även mycket snack om att både giles och spike skulle få egna serier vilket hade varit roligt specielt n serie med spike:-)
caffeineaddict skrev:Ja! Castingen kom vi ju ungefär fram till i Bolvik.
(spoiler Buffy S5) Vi får föra tillbaka Joyce eller ha många flashbacks så att Anosheh får något att göra.
buffy_angel skrev:Ja jag skulle bli totalt överlycklig om det kom en ny sesong !! Men det kommer de inte att göra för de första har du gått alldeles för lång tid sedan sista avsnittet spelades in å för de andra så kommer de aldrig få alla de viktiga skådespelarna att ställa upp. De har gått vidare med sina kariärer å liv. Folk får tycka att jag är en glädjedödare men så läser man tex sesong 8 ! å så tror man att de kommit en ny sesong men det e bara löst ösketänkande å blir deppig igen. Jag tycker att buffy är världens bästa serie alla katigorier och har räddat mig i många deppiga stunder ! Men jag inser att det e slut även om de e tungt så e de så.....inse .....
BuffySpike skrev:Jag älskar när Buffy o´ch Spike har sex i säsong 6 avsnitt Smashed, Gone, Doublemeat palace, death things, older and far away och as you were
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]