gaspode skrev:Glory: Vilken potential syftar du på när det gäller just Zach's minnesförlust, eller menade du bara allmänt? För jag tyckte nog att det var en halvtaskig idé från början och såg inget kul som kunde komma ur det.
Glorificus skrev:Jag förstår inte vad poängen var med att radera Zachs minne, om de bara skulle föra honom direkt tillbaka till status quo med Claire igen. Det är såna saker som gör att jag irriterar mig nåt så ofantligt på serien. Superbra potential, men de sjabblar till det alltför ofta.
RalfiParpa skrev:Glorificus: Jag håller inte med.
Glorificus skrev: Och vi kom fram till en jättebra slutsats.
lilith skrev:Men det känns helt ologiskt att just han ska ha barn, och fortfarande kontakt med (nåja, inte så mycket kanske, men de lät väldigt förtroliga), eld-kastarkvinnan.
Tinwiel skrev:Sylar. Snacka om överspel från skådisen, han måste ha läst nån sån där dummies-bok om hur man spelar psykopat. Det var irriterande... hade varit bättre om han faktiskt hade haft nån finess. Hmf.
adolvsson skrev:lilith skrev:Men det känns helt ologiskt att just han ska ha barn, och fortfarande kontakt med (nåja, inte så mycket kanske, men de lät väldigt förtroliga), eld-kastarkvinnan.
Kontakt? Jag har för mig hennes ordval var någonting i stil med "du kanske inte kommer ihåg mig", vilket inte precis osar av förtrolighet.
lilith skrev:Hm, ja hon öppnar faktiskt telefonsamtalet så, det la jag inte märke till. Direkt efter säger hon "we haven't spoken in a long time, but...our daughter just found me. She's alive. We need to talk, Nathan." Utan att vidare presentera sig. Och Nathans ansiktsuttryck var inte direkt chockat eller ens förvånat (inget: vem fan är du?). Jag tolkade samtalet som att de haft ett tight förflutet tillsammans, och reserverade mig med ett "nåja, inte så mycket kanske".
Möjligt att jag läste in lite väl mycket mellan raderna där...
adolvsson skrev: (spoiler 1x14) Det är vad jag tror.
LWes skrev:OMG, the awesomeness is overwhelming!
adolvsson skrev:Åh, men jag tyckte om det också. Ordentligt underhållande psykopatiskt överspel får vi se alldeles för sällan nuförtiden. Bring on the comic book madness!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare