Off skrev:Men åhh kunde ingen säga att det var dags för one piece fillers.
Off skrev:Men åhh kunde ingen säga att det var dags för one piece fillers.
sp1keout skrev: (spoiler One Piece chapter 441) "The two's battle would be spoken of as the 'trigger' for a great incident that would later occur"
sp1keout skrev:Det är ju verkligen det som är läskigt, varför gör han så? Spänningen tätnar, svaret då? Kommer vi inte få se än på ett tag
(spoiler 442) Nu beger de sig äntligen av och nu, första gången på över 10 kapitel kanske vi kan få en ordentlig handling och ett riktigt arc. Det känns tufft att lämna sig allting bakom sig nu. WOW vilket äventyr. Luffys farfar, Luffys pappa, Shanks, Vitskägg, Svartskägg, Ace. Nu är vi lämnade med Mugiwara Kaizoku... och Brooke. Vad tänker Luffy med just nu då? ^^
Off skrev:Sweet ADC gör det enda rätta och släpper fortsättningen på arcen innan filleravsnittet. Gogogo!
sp1keout skrev:Vad hände?
Veidit skrev:Naruto Shippuuden avsnitt ett och två har kommit ut nu, jippie! Äntligen dags för del två!
sp1keout skrev:Rozen Maiden verkar intressant - Mysteryanime, finns inte många sånna. Handlingen i sig även den, intressant.
Bokura ga Ita ska väl vara en av de bättre shoujo-anime-serierna, väl?
Nåja. Jag ser mest på Bleach & Naruto nu förtiden, orkar inte mer...
Off skrev:Åhhh Naruto har börjat så bra igen att jag har återfunnit min kärlek till serien. Bara det fortsätter såhär så kommer jag vara en happy camper.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Majestic-12 [Bot]