Tinwiel skrev:Det var bara sista delen av säsong 2 jag hoppade över.
caffeineaddict skrev:Tinwiel skrev:Det var bara sista delen av säsong 2 jag hoppade över.
Mäh, bådar ju gott när det är precis där man ska börja...
Tinwiel skrev:caffeineaddict skrev:Tinwiel skrev:Det var bara sista delen av säsong 2 jag hoppade över.
Ah.. nej, jag skojar bara. Jag.. kände inte för det bara. Kan inte förklara varför, isåfall måste jag köra under spoilermarkering och då får du ju ändå inte läsa, eller hur?
Tob skrev:Tinwiel skrev:caffeineaddict skrev:Tinwiel skrev:Det var bara sista delen av säsong 2 jag hoppade över.
Ah.. nej, jag skojar bara. Jag.. kände inte för det bara. Kan inte förklara varför, isåfall måste jag köra under spoilermarkering och då får du ju ändå inte läsa, eller hur?
Ethan?
Tinwiel skrev:Kan du inte kalla honom för pretto-noike då? För att ge igen lite...
Tinwiel skrev:Du får sträckse över påsklovet eller nåt, Glory. Om ni nu har något påsklov, sån lyx brukar man inte ha på högskolan.. hmm. Sommarlovet? Äsch, sömn, vem behöver? Giiiieeeef Brian and Justin-löööv pliix!
Tinwiel skrev:adolvsson: Såklart du ska se QaF. Jag kan inte lova att du älskar den som vi gör, för serien är inte perfekt, den har sina brister. Det beror på hur mycket man stör sig på dom. Hur man än vänder och vrider på det så älskar jag tillräckligt många av karaktärerna och relationerna för att jag ska älska serien.
adolvsson skrev:Fast då blir jag lite rädd att noike ska säga elaka saker till mig för att jag fortsätter prioritera annat framför allt det där jag egentligen borde ta tag i.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare