Noam skrev:6x10
Guldavsnitt!
Älska scenen med Clark, Chloe och Lois. När Chloe smäller till Clark över bröstet och säger "This is the best part.." UNDERBAR scen. Älskar Chloe!
Gud vad jag längtar till nästa avsnitt, har hört att det ska bli något utöver det vanliga!!
HeY skrev:Lois scenerna var det enda som räddade detta avsnittet från att inte vara total flopp. Men guldavsnitt var det långt ifrån för mig.
eynosh skrev:Rombat skrev:Nästa avsnitt dock! Oh, vilken potential det har.
Varför kan dom inte göra ett dubbelavsnitt av det!?
HeY skrev:6x10
Det hade varit en sak om hon var så snygg att hon kunde låtsats vara skådespelerska, men hon är våde ful och kan inte agera, bara att hon får jobb - Mysterium! Jag ser verkligen inte charmen med Tori Spelling - bara en sån sak som hennes röst! Hemsk!
Noam skrev:6x10
Älska scenen med Clark, Chloe och Lois. När Chloe smäller till Clark över bröstet och säger "This is the best part.." UNDERBAR scen.
HeY skrev:6x11 - BEST. SMALLVILLE. EVER!![]()
![]()
![]()
EDIT: Måste bara säga; ge lite östrogen till Justice Leage också. Vad sägs om Elektra - eller Catwoman
Garim skrev:HeY skrev:6x11 - BEST. SMALLVILLE. EVER!![]()
![]()
![]()
EDIT: Måste bara säga; ge lite östrogen till Justice Leage också. Vad sägs om Elektra - eller Catwoman
Ja, det var bra. Inte riktigt så bra som jag hade hoppats, men klart bra. Och angående din spoiler...
Elektra och Catwoman tillhör Marvel, så det måste bli typ Wonder Woman eller nån som tillhör DC istället, men det är ju en viss Joss som har hand om henne just nu. Men annars, jag håller helt med! Kvinnor FTW!
Rombat skrev:6.11
Huntress och Black Canarie hade varit kul att ha med. Och Wonder Woman är ju stencool. Synd med rättigheter och så där, för det märks ju vem de korsat Green Arrow med.
Rombat skrev:6.11
för det märks ju vem de korsat Green Arrow med.
noike skrev:Black Canarie hade varit rätt bra faktiskt, med Green Arrow och allt.
Wonder Woman är måhända sten men i formen av trist.
eynosh skrev:Men ni inser ju inte potentialen i detta.
Säg att Smallville läggs ner efter årets säsong och att vi mot slutet har fått en lite mer utbredd JL. Tänk er möjligheterna att ha en JL-serie från början till slut...
Rombat skrev:Och inte för att vara sån, men har man inte Batman med så kan man inte ha en JL. Jag menar J'onn är hjärtat och Bruce är hjärnan av JL. Stålis anser jag bara vara en naiv liten fjant ibland. Även om han har sina ljusa stunder.
LWes skrev:Men det som var sämst med avsnittet var att Ollie berättade att han inte kommer tillbaka. Det var verkligen en "okej, så det ni säger är att jag inte behöver se fram emot nästa avsnitt".
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare